Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
22 idioter som løper rundt etter en lærball, og når de endelig får tak i den, bare sparker de den videre..

 

Gi de en hver da, så slipper de og krangle? :tease:

Viss du selv har sett på fotball ser du vel også at keeperene ikke springer etter ballen, men holder mål?

ja jøss, han skal jo ofre alt for å hindre ballen i å trille forbi en strek... :whistle:

Lenke til kommentar
de er de lateste innen fotball.. :p

 

Det er like dumt osm golf.. Kline til en liten hvit ball innover skogen, gå etter og leite den opp, for så å kline til igjen, og gå enda nye parhundre meter helt til en får den lille hvite ballen neddi det lille hullet..

Akkurat som data. Kjøpe dyre deler, vente noen måneder så er de gamle og nye må til...

 

Folk har forskjellige interesser :)

 

And, BTW:

 

suck_my%20_dick.jpg

Lenke til kommentar
de er de lateste innen fotball.. :p

 

Det er like dumt osm golf.. Kline til en liten hvit ball innover skogen, gå etter og leite den opp, for så å kline til igjen, og gå enda nye parhundre meter helt til en får den lille hvite ballen neddi det lille hullet..

Akkurat som data. Kjøpe dyre deler, vente noen måneder så er de gamle og nye må til...

 

Folk har forskjellige interesser :)

Jeg ville godtatt det, hadde du droppa den "suck my dick", for det sier noe om deg, som ber en gutt om å suge pikken din..

 

Og, hva har data med sport og gjøre?

 

BTW: Jeg er IKKE villig til å skrape bort kukosten din og smatte laus, hvis du trodde det ;)

Endret av Mammuten
Lenke til kommentar
de er de lateste innen fotball.. :p

 

Det er like dumt osm golf.. Kline til en liten hvit ball innover skogen, gå etter og leite den opp, for så å kline til igjen, og gå enda nye parhundre meter helt til en får den lille hvite ballen neddi det lille hullet..

Akkurat som data. Kjøpe dyre deler, vente noen måneder så er de gamle og nye må til...

 

Folk har forskjellige interesser :)

Jeg ville godtatt det, hadde du droppa den "suck my dick", for det sier noe om deg, som ber en gutt om å suge pikken din..

 

Og, hva har data med sport og gjøre?

 

BTW: Jeg er IKKE villig til å skrape bort kukosten din og smatte laus, hvis du trodde det ;)

Sorry da.. :p

 

Men, folk har forskjellige interesser. Selv ler jeg av håndball.

 

Fotball er en av mine hobbyer :)

Lenke til kommentar

Ok, da er vi enige..

 

Syns fotball er helt greit og spille sammen med venner, men så fort det kommer en teit trener på sidelinja som har spilt fotball i hundre år og kommanderer deg til ditt og datt, så syns jeg det blir teit..

 

Morrofotball (med kompiser altså :p ) det er helt greit.

 

Men for all del, spill fotball du :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...