Tonio Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Vi (les: Mormor) har basseng, nedgravd. Hun har to tomter på grun av det. Synd jeg hater å bade. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Hvordan i helvete kan et badebasseng få ned romtemperatur ? Tja, si det. Lenke til kommentar
Portalol Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 "Lurt inn på homohentai" dårlig til å lyve? Linken ga ikke uttrykk for at det var homohentai... Og hun sa det var noe annet. Edit: Quotet feil. " " Lenke til kommentar
phax Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 hihi.. alltid like morsomt og komme hit og lese gjennom Joachim"Iliketobragaboutmywealthylifestyle"R sine surrealistiske hverdags innlegg. Nå skal jeg straks dra og se på en forhåpentligvis fet golf 3 som jeg vurderer kjøpe visst den er like pen som ryktene tilsier! ikke noe stor motor da, men bryr meg bare om utseende jeg. image is everything! puslete motor men pen og se på, akkurat som meg! Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 hanne |<3 Lars <3 sier: jeg har ikke cam Knut den deilige sier: neivel.. Knut den deilige sier: da får du ikke se da hanne |<3 Lars <3 sier: "fælt" Knut den deilige sier: mhm Knut den deilige sier: har ganske stor Knut den deilige sier: og spruter ganske mye Knut den deilige sier: også sier du at du ikke har cam Knut den deilige sier: dumt av deg gitt hanne |<3 Lars <3 sier: hvor gammel er du da? Knut den deilige sier: er 18 hanne |<3 Lars <3 sier: ganske moden du da? Knut den deilige sier: ja bestandig like hysterisk morsomt. *rydde opp i msn-lista si* Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 He he he, genial den Hanne... Og jeg som trudde han snakka om Vannpistol Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 hanne |<3 Lars <3 sier:jeg har ikke cam Knut den deilige sier: neivel.. Knut den deilige sier: da får du ikke se da hanne |<3 Lars <3 sier: "fælt" Knut den deilige sier: mhm Knut den deilige sier: har ganske stor Knut den deilige sier: og spruter ganske mye Knut den deilige sier: også sier du at du ikke har cam Knut den deilige sier: dumt av deg gitt hanne |<3 Lars <3 sier: hvor gammel er du da? Knut den deilige sier: er 18 hanne |<3 Lars <3 sier: ganske moden du da? Knut den deilige sier: ja bestandig like hysterisk morsomt. *rydde opp i msn-lista si* Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 HAHEHAHEHE!!! for en samtale Hanne Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 hihi.. alltid like morsomt og komme hit og lese gjennom Joachim"Iliketobragaboutmywealthylifestyle"R sine surrealistiske hverdags innlegg. Nå skal jeg straks dra og se på en forhåpentligvis fet golf 3 som jeg vurderer kjøpe visst den er like pen som ryktene tilsier! ikke noe stor motor da, men bryr meg bare om utseende jeg. image is everything! puslete motor men pen og se på, akkurat som meg! Mener ikke å være prangende... AC er kanskje en god start for å få ned tempraturen? Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Knut den deilige sier: vi bytta adresser og jeg fikk din Knut den deilige sier: hehe Knut den deilige sier: så hva sier du.. jeg kjenner ikke deg og du kjenner ikke meg.. passer perfekt for litt camming da Knut den deilige sier: hanne |<3 Lars <3 sier: æsj Knut den deilige sier: nå oppfører du deg dumt ass hanne |<3 Lars <3 sier: ja, jeg går jo glipp av noe "stort"tydeligvis Knut den deilige sier: ja det gjør du må si jeg kjeder meg, har sikkert spist en liter med sjokoladeis i dag*dårligsamvittighet* jeg hører på dj alligator-doggy style....det sier litt!! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 (endret) Be han sette på cam så han kan vise de "store godsakene" da! :!: Endret 7. juli 2005 av @kd Lenke til kommentar
Stokken Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Altså, eg fekk nett klem av verdens søtaste gutt, Alejandro Fuentes Ikkje berre da, han signerte kebab menyen min Eg er i himmelen Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 (endret) Be han sette på cam så han kan vise de "store godsakene" da! :!: han ville ikke, da når jeg sa at jeg ikke hadde cam. MEN: Knut den deilige sier: men gidder ikke krangle med deg Knut den deilige sier: hade da Knut den deilige sier: hvis du får se litt Knut den deilige sier: skrur du på da tror jeg står over uansett. edit: han blokka meg Endret 7. juli 2005 av Hanne:) Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 (endret) Altså, eg fekk nett klem av verdens søtaste gutt, Alejandro Fuentes Ikkje berre da, han signerte kebab menyen min Eg er i himmelen Holy shit! Kan jeg få ta på deg? EDIT: si ja, hanne Endret 7. juli 2005 av Strategery Lenke til kommentar
Stokken Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Strategery: Ikkje tull deg, detta er stort for meg Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Strategery: Ikkje tull deg, detta er stort for meg Han skulle bare ha en unnskyldning til å ta på deg. Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Strategery: Ikkje tull deg, detta er stort for meg Han skulle bare ha en unnskyldning til å ta på deg. Lenke til kommentar
Stokken Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Strategery: Ikkje tull deg, detta er stort for meg Han skulle bare ha en unnskyldning til å ta på deg. Ja det var det eg viste! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg