Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

@@kd: Jeg kan få munkholm gratis jeg! :tease:

*klemmeogkyssepå* :p Send meg litt E-Munkholm please?

------

Husker dere hun polske jenta, Kaja? Hun klarte å lure meg inn på en side med homse-hentai.... Død over polske jenter.

Endret av @kd
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blæ, Valve er onde. Jeg var på et lite kompis-LAN inntil i går. Så jeg kjøpte HL2 og CS:S for å ha noe å spille som de andre også hadde (og ville gå med på å spille). Så jeg installerer og aktiverer og oppdaterer både HL2 og CS:S, som går fort siden kompisen min har bredbånd. MEN GJETT HVEM SOM GA UT EN NY, STOR PATCH JEG IKKE FÅR STARTET CS:S FOR Å SPILLE ONLINE UTEN I GÅR ETTER AT JEG HADDE GÅTT TILBAKE TIL ISDN?!

 

EDIT: Når jeg skrev dette innlegget var det antatt at jeg kunne starte spillet om 86 minutter. Nå er det 93 ...

Endret av nerdVANNA
Lenke til kommentar
Hva er feil med hw.mix?

Ingen der som liker @kd, derfor :)

Nei, ikke derfor. Folk kan synes hva de vil om meg... Folka på #hw.mix var de idiotene som rapporterte alle de to år gamle trådene, samt bumpet en rekke andre idiotiske tråder. Deretter kommer de hit og later som at de ikke vet at jeg er gutt (ok da Bundy, mann).

Derfor liker jeg de ikke, ikke fordi de ikke liker meg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9
Deretter kommer de hit og later som at de ikke vet at jeg er gutt (ok da Bundy, mann).

Derfor liker jeg de ikke, ikke fordi de ikke liker meg.

Hadde de visst at du var en gutt så tror jeg neppe de hadde spurt.

Lenke til kommentar
Deretter kommer de hit og later som at de ikke vet at jeg er gutt (ok da Bundy, mann).

Derfor liker jeg de ikke, ikke fordi de ikke liker meg.

Hadde de visst at du var en gutt så tror jeg neppe de hadde spurt.

Hvor mange jenter heter André Kristoffer Dahl?

 

 

@Tonio: Hvis du klarer å skrive nicket mitt riktig, så kanskje. :wee:

Jeg vet at det skal være en @ før kd, og du burde ha sett før at jeg har skrevet det (riktig).

Jada, vet at du vet det.

Endret av @kd
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...