Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Ingen av delene. Han er mann. ------- Vel, vel. Jeg gidder ikke å svare på idiotiske spørsmål fra småunger som tror de er dritkule... Som jeg sa i går, barnehagen er et fint sted for småunger. Småunger? Gammel er du da? 15? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Ø.B: Har forresten kasta ut ljudia kassene, de svarte. Less is more vet du.. hmm den hjemmemekka subben din hadde nesten fått plass i bilen min tror jeg.. Kassen jeg har skal passe smukt inn i en 240/740 tror jeg. Volvo eier! Derfor jeg bygde den.. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Synes så synd på de som eier melkebaren! Mannen til hun ene er med i den gjengen som først rykker ut i London. Mange av vennene hennes bor der også, siden hun har bodd der før! Pappa er i City, hvor vi for syv dager siden ble eiere av en leilighet. Er det ikke synd på oss? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Vel, alle dere på #hw.mix burde iallefall holdt dere i barnehagen litt lengre, uansett hvor gamle dere måtte være nå. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 (19:33:40) * Now talking in #sauda * Away turned off, back from "Pff..!" (awaytime: 1wk 6days 3hrs 41mins) (19:34:12) * TG|Away is now known as ketchez Jøss, lenge siden jeg har brukt IRC. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Tilbake fra the store! Meny eier. sixpack med Munkholm (ingenting smaker som det på varme sommerdager) Smakt sommerversjonen? Selvfølgelig! Drikker av den nå, synes den smaker mye bedre. Litt mindre bitter enn vanlig = the perfect. Den er teh win! Den er kjempegod Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 (endret) Den er teh win! Den er kjempegod *skål* Hylo har skjønt det. Han er tøff. *snakke med eksen på MSN* Endret 7. juli 2005 av @kd Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Foretrekker rusbrus fremfor Munkholm. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Ø.B: Har forresten kasta ut ljudia kassene, de svarte. Less is more vet du.. hmm den hjemmemekka subben din hadde nesten fått plass i bilen min tror jeg.. Kassen jeg har skal passe smukt inn i en 240/740 tror jeg. Volvo eier! Let's marry! ---- Forbanna bug i San Andreas! På oppdraget "render ketchup" kommer ikke bilen seg ut av garasjen! BÆSJ! Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Vel, alle dere på #hw.mix burde iallefall holdt dere i barnehagen litt lengre, uansett hvor gamle dere måtte være nå. Neh Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Den er teh win! Den er kjempegod *skål* Hylo har skjønt det. Han er tøff. *snakke med eksen på MSN* *skåle tilbake* Nå snakker jeg snart med en eks og. Vi er ikke helt de samme lenger, og jeg gidde snart ikke mer. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Ø.B: Har forresten kasta ut ljudia kassene, de svarte. Less is more vet du.. hmm den hjemmemekka subben din hadde nesten fått plass i bilen min tror jeg.. Kassen jeg har skal passe smukt inn i en 240/740 tror jeg. Volvo eier! Derfor jeg bygde den.. Kan ikke være høyrere enn 29-30 cm ellerno lignende tror jeg.. Var det vi målte når jeg sku lage basskasse.. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 You go girl. Jeg kødda... Er litt sur nå, kjæresten tåler ikke at jeg utrykker mine meninger. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Synes så synd på de som eier melkebaren! Mannen til hun ene er med i den gjengen som først rykker ut i London. Mange av vennene hennes bor der også, siden hun har bodd der før! Pappa er i City, hvor vi for syv dager siden ble eiere av en leilighet. Er det ikke synd på oss? Jo, og hadde faren min (Uansett hva det gjaldt) vært sur på meg for at jeg hadde ringt hadde jeg stukket av igjen. Foreldre er syke. @@kd: Jeg kan få munkholm gratis jeg! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Hvorfor skal jeg stikke av? Pappa gir meg den beste oppveksten jeg kan få. Jeg skjønner jo selv også at det ikke passer å ringe i et viktig møte... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg