munky Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Vel, jeg er bare 15 og har spilt i 4 bulgarske pro-klaner, samt 1 semi-pro klan fra Moldova. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Da har jeg slukt i meg mye mat, og mye øl. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 B|Real: Skal ikke folk få lov å spille favorittspillet sitt på LAN? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2005 For det første så er ikke alle som spiller CS 14 år gamle, de fleste som er med i seriøs gaming er 16+.For det andre er det jo og veldig umodent å dumpe en hel flokk med folk etter alder, da det finnes mange 14 åringer som er mere voksne enn mange 18 åringer. Du som tror du er så voksen burde kanskje lære deg å kjenne personer litt bedre, før du kommer med uttalelser som fornærmer en hel folkemengde. Ikke nok med det så fornærmer de ut av ignoranse, ikke fakta. Hvem snakker om gaming serriøst? Og jeg snakket om et LAN for en annen målgruppe til den mere "eldre" garde der folk ordentlig orker å være her og der alle orker å sette seg ned og spille et eller annet. Får se om vi tar en MSL winter ED og leier et mindre lokale med annen målgruppe. For å si det slik, når vi i crew melder over "annlegget" at det kom en ny lov om at det ikke er lov til å dele eller bruke ftp'en og politiet er på vei, og da 3-4 personer kommer opp til crewboxen og finner ut at "var det en spøk det der eller?" så.-.. Jeg kategoriserer folk så mye jeg vil, jeg ser da hva som er her ute bedre en det du gjør. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2005 B|Real: Skal ikke folk få lov å spille favorittspillet sitt på LAN? Joda, men det er da grenser... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Oops! hva er det? En rambrikke? Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Jeg må få spørre om hva MSL er? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 (endret) MidSummerLink edit: følg forøvrig signaturen til B|Real. Endret 7. juli 2005 av ZLatzman Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Jeg må få spørre om hva MSL er? Et LAN vil jeg tro. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Tilbake fra the store! Meny eier. Kjøpe Cola, saltstenger, sixpack med Munkholm (ingenting smaker som det på varme sommerdager), Pistasj Kroneis og tyggis. PARTY! Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 btw, er @kd gutt eller jente..? Definitivt jente. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Munkholm faktisk... 4 gode grunner til at jeg kjøper Munkholm: 1. Munkholm er billigere enn alkoholholdig øl. 2. Smaker nesten like bra som alkoholholdig øl. 3. Man blir ikke beruset av Munkholm. 4. Jeg er ikke 18. Med andre ord, Munkholm drikker man for å smake den gode ølsmaken, og ikke noe mere. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Ingen av delene. Han er mann. ------- Vel, vel. Jeg gidder ikke å svare på idiotiske spørsmål fra småunger som tror de er dritkule... Som jeg sa i går, barnehagen er et fint sted for småunger. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Ingen av delene. Han er mann. ------- Vel, vel. Jeg gidder ikke å svare på idiotiske spørsmål fra småunger som tror de er dritkule... Som jeg sa i går, barnehagen er et fint sted for småunger. ohh.. gamle kd Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Tilbake fra the store! Meny eier. sixpack med Munkholm (ingenting smaker som det på varme sommerdager) Smakt sommerversjonen? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 (endret) Tilbake fra the store! Meny eier. sixpack med Munkholm (ingenting smaker som det på varme sommerdager) Smakt sommerversjonen? Selvfølgelig! Drikker av den nå, synes den smaker mye bedre. Litt mindre bitter enn vanlig = the perfect. Endret 7. juli 2005 av @kd Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Synes så synd på de som eier melkebaren! Mannen til hun ene er med i den gjengen som først rykker ut i London. Mange av vennene hennes bor der også, siden hun har bodd der før! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg