Sovietpig Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Hm, og to uker, så er vi oppe på samme pris som et badebasseng. badebasseng suger Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 JoachimR er en ekstravagant gutt med en ekstravagant livsstil. Dere bør heller respektere det, fremfor å la misunnelsen høste dere advarsler. Jeg liker Joachim, jeg Lenke til kommentar
Even. Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Hm, og to uker, så er vi oppe på samme pris som et badebasseng. oki da men denne da: Tur-retur, Norge-Danmark kr 990 for 5 personer. Kan sove i bilen og spise på Ikea. Får mange turer for et badebasseng da. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Sjekk prisene for en uke på dette hotellet her, hvor jeg har bodd opptil flere ganger, og hvor jeg liker meg særdeles godt: http://cairo.grand.hyatt.com/ Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Tur/retur hytten til en kompis: ca 1500,- En bedre ferie kunne jeg ikke tenke meg. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 JoachimR er en ekstravagant gutt med en ekstravagant livsstil. Dere bør heller respektere det, fremfor å la misunnelsen høste dere advarsler. Jeg liker Joachim, jeg Tier på at du er dama hans! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Tur/retur hytten til en kompis: ca 1500,- En bedre ferie kunne jeg ikke tenke meg. Innkjøp av hytten: To-tre millioner. Mange svømmebasseng det også. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 JoachimR er en ekstravagant gutt med en ekstravagant livsstil. Dere bør heller respektere det, fremfor å la misunnelsen høste dere advarsler. Jeg liker Joachim, jeg Tier på at du er dama hans! Han er god i sengen, bare så dere vet det! Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Hade, skal treeene i snaddervæert Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Sjekk prisene for en uke på dette hotellet her, hvor jeg har bodd opptil flere ganger, og hvor jeg liker meg særdeles godt: http://cairo.grand.hyatt.com/ du er kul Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Han er god i sengen, bare så dere vet det! Uff, nå skal de alle ha litt Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Han er god i sengen, bare så dere vet det! Uff, nå skal de alle ha litt Vi gjemmer oss inn i skapet! Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Samme gamle leksa, med andre ord Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Tur/retur hytten til en kompis: ca 1500,- En bedre ferie kunne jeg ikke tenke meg. Tur-retur hytta mi: bensin, ca. en halv tank. Digg ferie, men så koster det jo å bygge ei hytte også Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Randsfjorden Bor du ved vår kjære vakre "fjord" (som forøvrig er en innsjø) ? Jepp, helt nederst Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Morsomt å se hvor få som poster nå når diskusjonen er ferdig. ------- Jeg og bundy er kule, for vi er de eneste med over 700 innlegg i S04. Eller har vi bare fritidsproblemer? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Herre jemeni, jeg er nummer tre! :S Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 (endret) Morsomt å se hvor få som poster nå når diskusjonen er ferdig.------- Jeg og bundy er kule, for vi er de eneste med over 700 innlegg i S04. Eller har vi bare fritidsproblemer? Dere er kule så det holder. Mange av postene er morsomme å lese når man ikke har noe bedre å gjøre. Finnes værre spammere for å si det sånn Badevannet ved Sandvika var skikkelig deilig, 21,5 grader påstås det i avisen. Kan ikke klage på lufttemperaturen heller, men sola har gjort meg litt solbrent tror jeg. edit: Leser litt avis: http://www.adressa.no/kultur/festivaler/article521944.ece Det er visst ikke bare folk på hw-forumet som spiller TV-spill. Endret 7. juli 2005 av ZLatzman Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Dere er kule så det holder. Mange av postene er morsomme å lese når man ikke har noe bedre å gjøre. Finnes værre spammere for å si det sånn Det er koslig. Det er over 30 grader i skyggen her nå! Stikker på butikken nå, så jeg får kjøpt noe som kan kjøle meg ned litt. Må egentlig jobbe, men det orker jeg ikke i en sånn varme... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg