Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal vi se her. Jeg har nå sjekket priser på en pakkereise rundt om i Syd-Afrika med "mellomklasse-hotell". Kuoni er meg bekjent et pakkereiseselskap, men jeg har selv ikke reist så mye på pakketurer at det er noe jeg vet. Uansett.

 

Fjorten dager med rundreisen "Den sørafrianske sjel" koster i overkant av tyve tusen pro pers. La oss si at en familie må betale 3,5 voksenpriser.

 

20 000 * 3,5 = 70 000. Så kan vi regne 25 tusen ekstra til diverse utgifter. Wow. 95 000.

Lenke til kommentar
Skal vi se her. Jeg har nå sjekket priser på en pakkereise rundt om i Syd-Afrika med "mellomklasse-hotell". Kuoni er meg bekjent et pakkereiseselskap, men jeg har selv ikke reist så mye på pakketurer at det er noe jeg vet. Uansett.

 

Fjorten dager med rundreisen "Den sørafrianske sjel" koster i overkant av tyve tusen pro pers. La oss si at en familie må betale 3,5 voksenpriser.

 

20 000 * 3,5 = 70 000. Så kan vi regne 25 tusen ekstra til diverse utgifter. Wow. 95 000.

det er bare 25K minder en hva jeg tjente ( og levde på ) i hele fjord

 

jeg regner med at du bruker mere penger på piss en jeg tjener , og du jobber ikke selv en gang , må jo vere greit og ha så det holder ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...