Zethyr Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Var på et 4-stjerners i Ungarn som er halvt U-land å regne (NIC-land kanskje?), og jeg var kjempefornøyd med kvaliteten og servicen etc. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 http://img.photobucket.com/albums/v606/ketchez/HPIM0005.jpg *kose meg med musikk* hvist ikke det høres gromsete ut vet ikke eg Du vet ikke. Ø.B: Har forresten kasta ut ljudia kassene, de svarte. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Det er ikke noe som heter "en gjennomsnittlig ferie"... Det kommer ann på hvor man drar, når man drar, hvor mange man er, hvor man sover, hvordan man spiser osv. Jeg har to søsken, og når hele familien drar på vinterferie til et Nord-Afrikansk land der vi eier en turistgreie hvor vi bor en uke, så en halv uke på resort og en halv uke på byferie i hovedstaden, og fly også regnes inn.... Så kommer vi fort opp i 70 000 med vakt og guide. hømm når jeg og dama var i praha i fjord brukte vi under 10k inkludert lommepenger 70k på en ferie ser jeg på som absurd Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Bare meg som er lei av å høre på alle tingene til joachim? Jeg gjør som @kd og quoter meg selv Lenke til kommentar
Mato Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Så er vel ikke din familie den familien som lever billigst heller da... Vi bor naturligvis på hotellkjeder som Sheraton, IC, Grand Hyatt og sånn med fem stjerner, men når man er i u-land må man jo det... du må jo ikke bo på det dyreste , men jeg regner med at du ikke kunne vært på ferie her jeg bor heller , i dine øyne er vell dette slummen Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 fy fan så kul du er JOACHIM!!!!!!!!11111111111111 jeg og Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Joachim| Hjemme fra Bahamas sier: men jeg mener, tror ikke du en gjennomsnittlig ferie koster seksti tusen heller? @kd sier: NEI. Joachim| Hjemme fra Bahamas sier: jeg skal ta et lite feriesøk jeg! Joachim| Hjemme fra Bahamas sier: Ja, jeg skal sjekke priser på pakkereiser Venter i spenning. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Bare meg som er lei av å høre på alle tingene til joachim? me to Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Bare meg som er lei av å høre på alle tingene til joachim? Jeg gjør som @kd og quoter meg selv Henger meg på deg jeg Haddis. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 er det bare meg. eller har joachim en veldig høy levestandard? om man kan alle det for det. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 (endret) Er det noen som tvinger dere til å lese om "tingene til Joachim" eller? Det virker som om noen er overdrevent negative her i dag Gohan; jo, han har vel det. De fleste forumbrukere vill nok si "übersoss" om gutten; hvertfall den erfaringen jeg har fra f.eks. prl osv. Endret 7. juli 2005 av Zethyr Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Ø.B: Har forresten kasta ut ljudia kassene, de svarte. Less is more vet du.. hmm den hjemmemekka subben din hadde nesten fått plass i bilen min tror jeg.. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 http://img.photobucket.com/albums/v606/ketchez/HPIM0005.jpg *kose meg med musikk* hvist ikke det høres gromsete ut vet ikke eg Du vet ikke. Ø.B: Har forresten kasta ut ljudia kassene, de svarte. det trykker sikkert som faen , men fin lyd KAN det ikke bli , det er 2 stk sv og noe jeg ikke helt kjente i gjenn , sv har som kjent ikke pen lyd en plass , men trøkk det har dem så det holder , til en pen pris og . Lenke til kommentar
Mato Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Bare meg som er lei av å høre på alle tingene til joachim? Jeg gjør som @kd og quoter meg selv Henger meg på deg jeg Haddis. jeg er enig enda en gang Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Dæven så aktive folk er her når Joachim poster bullshit... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Personhets anyone? Kanskje roe litt ned? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 (endret) Bare meg som er lei av å høre på alle tingene til joachim? Jeg gjør som @kd og quoter meg selv Henger meg på deg jeg Haddis. jeg er enig enda en gang Personhets. EDIT:Slett, skulle ikke være innlegg Endret 7. juli 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Er det noen som tvinger dere til å lese om "tingene til Joachim" eller? Er vel ikke så lett å unngå når man henger i so Lenke til kommentar
Mato Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Dæven så aktive folk er her når Joachim poster bullshit... jepp er jo mye og svare på da vet du har btw levert min amp på scrvice for 2 gang , så jeg er helt uten noe og gjøre , har ikke lyd eller bild i stua uten om vanlig analg tv får ikke sett dvd , spilt ps2 ,xbox eller sett på den digtale kabelen ( der alle kanalene er ) for IHFIklubben kunne låne meg en eller annen demo modell mens min var på verksted , så jeg skal sikklig kjede meg i noen uker frammover , eller sitt her VELDIG mye Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 (endret) Ingen som driver med personhets her... ------- Joachim| Hjemme fra Bahamas sier: Hm, skal vi se hva en rundreise i Sydafrika på seksten dager koster @kd sier: FOR SISTE GANG: en rundreise i Sydafrika på seksten dager er IKKE en gjennomsnittlig ferie!!! Joachim| Hjemme fra Bahamas sier: Pøh Endret 7. juli 2005 av @kd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg