Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er ikke noe som heter "en gjennomsnittlig ferie"... Det kommer ann på hvor man drar, når man drar, hvor mange man er, hvor man sover, hvordan man spiser osv.

Jeg har to søsken, og når hele familien drar på vinterferie til et Nord-Afrikansk land der vi eier en turistgreie hvor vi bor en uke, så en halv uke på resort og en halv uke på byferie i hovedstaden, og fly også regnes inn.... Så kommer vi fort opp i 70 000 med vakt og guide.

hømm når jeg og dama var i praha i fjord brukte vi under 10k inkludert lommepenger

 

70k på en ferie ser jeg på som absurd

Lenke til kommentar
Så er vel ikke din familie den familien som lever billigst heller da...

Vi bor naturligvis på hotellkjeder som Sheraton, IC, Grand Hyatt og sånn med fem stjerner, men når man er i u-land må man jo det...

du må jo ikke bo på det dyreste , men jeg regner med at du ikke kunne vært på ferie her jeg bor heller , i dine øyne er vell dette slummen :p

Lenke til kommentar

Joachim| Hjemme fra Bahamas sier:

men jeg mener, tror ikke du en gjennomsnittlig ferie koster seksti tusen heller?

 

@kd sier:

NEI.

 

Joachim| Hjemme fra Bahamas sier:

jeg skal ta et lite feriesøk jeg!

 

Joachim| Hjemme fra Bahamas sier:

Ja, jeg skal sjekke priser på pakkereiser

 

 

Venter i spenning. :roll:

Lenke til kommentar

Er det noen som tvinger dere til å lese om "tingene til Joachim" eller? Det virker som om noen er overdrevent negative her i dag :huh:

 

Gohan; jo, han har vel det. De fleste forumbrukere vill nok si "übersoss" om gutten; hvertfall den erfaringen jeg har fra f.eks. prl osv.

Endret av Zethyr
Lenke til kommentar

hvist ikke det høres gromsete ut vet ikke eg

Du vet ikke.

 

Ø.B: Har forresten kasta ut ljudia kassene, de svarte.

det trykker sikkert som faen , men fin lyd KAN det ikke bli , det er 2 stk sv og noe jeg ikke helt kjente i gjenn , sv har som kjent ikke pen lyd en plass , men trøkk det har dem så det holder , til en pen pris og .

Lenke til kommentar
Dæven så aktive folk er her når Joachim poster bullshit... :wee:

jepp er jo mye og svare på da vet du

 

 

har btw levert min amp på scrvice for 2 gang :nei: , så jeg er helt uten noe og gjøre , har ikke lyd eller bild i stua uten om vanlig analg tv :thumbdown:

 

får ikke sett dvd , spilt ps2 ,xbox eller sett på den digtale kabelen ( der alle kanalene er )

 

for IHFIklubben kunne låne meg en eller annen demo modell mens min var på verksted , så jeg skal sikklig kjede meg i noen uker frammover , eller sitt her VELDIG mye

Lenke til kommentar

Ingen som driver med personhets her...

 

-------

 

Joachim| Hjemme fra Bahamas sier:

Hm, skal vi se hva en rundreise i Sydafrika på seksten dager koster

 

@kd sier:

FOR SISTE GANG: en rundreise i Sydafrika på seksten dager er IKKE en gjennomsnittlig ferie!!!

 

Joachim| Hjemme fra Bahamas sier:

Pøh

 

:wallbash:

Endret av @kd
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...