Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

jeg har faktisk lyst på et sånt basseng. kunne kanskje kjøpt et litt større ( mulig det bare ser litt lite ut på bildet, selv om det ikke er så lite :p ) et og hatt bak i hagan vår. selv om vi har litt merkelig hage :p

Det ser mindre ut på bildet. Det er 3M i diameter, og 79cm dypt.

Og ja, det er en filterpumpe-sak der.

det er da ikke dårlig ^^ hvor kjøper man ordentlige basseng? :dontgetit:

 

NB: om jeg har gått over til support nå så deleter jeg det sisste jeg skreiv her.

http://www.startsiden.no/okonomi_og_naring...eng_og_badstue/

 

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er ikke noe som heter "en gjennomsnittlig ferie"... Det kommer ann på hvor man drar, når man drar, hvor mange man er, hvor man sover, hvordan man spiser osv.

Jeg har to søsken, og når hele familien drar på vinterferie til et Nord-Afrikansk land der vi eier en turistgreie hvor vi bor en uke, så en halv uke på resort og en halv uke på byferie i hovedstaden, og fly også regnes inn.... Så kommer vi fort opp i 70 000 med vakt og guide.

:ohmy: luksus ferie du har da. eneste stedet jeg har vært er i hellas. også skal jeg til london på mandag antakeligvis da.

Lenke til kommentar

ca slik jeg har i bilen :p

 

men hvorfor er tv'en oppå subben? Blir det ikke forstyrrelser?

Viss jeg kjører suben, klirrer det i TV'en og alt oppå detter ned.

 

Pleier ikke kjøre suben, da mor mi trua med og selge den en gang det gikk hardt for seg :whistle:

hvis du ikke bruker bassen. fordi morra di truer med og selge den. Hvorfor ikke selge den?

Lenke til kommentar
Det er ikke noe som heter "en gjennomsnittlig ferie"... Det kommer ann på hvor man drar, når man drar, hvor mange man er, hvor man sover, hvordan man spiser osv.

Jeg har to søsken, og når hele familien drar på vinterferie til et Nord-Afrikansk land der vi eier en turistgreie hvor vi bor en uke, så en halv uke på resort og en halv uke på byferie i hovedstaden, og fly også regnes inn.... Så kommer vi fort opp i 70 000 med vakt og guide.

Men det er din familie. :)

Lenke til kommentar
Det er ikke noe som heter "en gjennomsnittlig ferie"... Det kommer ann på hvor man drar, når man drar, hvor mange man er, hvor man sover, hvordan man spiser osv.

Jeg har to søsken, og når hele familien drar på vinterferie til et Nord-Afrikansk land der vi eier en turistgreie hvor vi bor en uke, så en halv uke på resort og en halv uke på byferie i hovedstaden, og fly også regnes inn.... Så kommer vi fort opp i 70 000 med vakt og guide.

Hva trenger du vakt til? Har vært i nordafrika selv og jeg hadde ikke vakt.

Lenke til kommentar

ca slik jeg har i bilen :p

 

men hvorfor er tv'en oppå subben? Blir det ikke forstyrrelser?

Viss jeg kjører suben, klirrer det i TV'en og alt oppå detter ned.

 

Pleier ikke kjøre suben, da mor mi trua med og selge den en gang det gikk hardt for seg :whistle:

hvis du ikke bruker bassen. fordi morra di truer med og selge den. Hvorfor ikke selge den?

Bygd den selv :)

 

Må uansett vente til jeg får meg en skikkelig receier, og en aktiv sub-forsterker!

 

Den suben skal jeg ha! :)

Lenke til kommentar
Det er ikke noe som heter "en gjennomsnittlig ferie"... Det kommer ann på hvor man drar, når man drar, hvor mange man er, hvor man sover, hvordan man spiser osv.

Jeg har to søsken, og når hele familien drar på vinterferie til et Nord-Afrikansk land der vi eier en turistgreie hvor vi bor en uke, så en halv uke på resort og en halv uke på byferie i hovedstaden, og fly også regnes inn.... Så kommer vi fort opp i 70 000 med vakt og guide.

Hva trenger du vakt til? Har vært i nordafrika selv og jeg hadde ikke vakt.

Sikkerhet påsan. Unødvendig sikkerhet påsan :p

Lenke til kommentar
Så er vel ikke din familie den familien som lever billigst heller da...

Vi bor naturligvis på hotellkjeder som Sheraton, IC, Grand Hyatt og sånn med fem stjerner, men når man er i u-land må man jo det...

Hva er det for noe tull? Bodde på tre-stjerners i Marokko, var greit der. Ikke spesielt fint, men firsestjerners er bra nok...

Lenke til kommentar
Så er vel ikke din familie den familien som lever billigst heller da...

Vi bor naturligvis på hotellkjeder som Sheraton, IC, Grand Hyatt og sånn med fem stjerner, men når man er i u-land må man jo det...

Har bodd på 2 stjerners hotel i u-land jeg. Overlevde jeg.

Lenke til kommentar

ca slik jeg har i bilen :p

 

men hvorfor er tv'en oppå subben? Blir det ikke forstyrrelser?

Viss jeg kjører suben, klirrer det i TV'en og alt oppå detter ned.

 

Pleier ikke kjøre suben, da mor mi trua med og selge den en gang det gikk hardt for seg :whistle:

hvis du ikke bruker bassen. fordi morra di truer med og selge den. Hvorfor ikke selge den?

Bygd den selv :)

 

Må uansett vente til jeg får meg en skikkelig receier, og en aktiv sub-forsterker!

 

Den suben skal jeg ha! :)

Du kan jo bruke en gammel effekt-amp...kan sikkert fikses billig på nettet. Ellers liker jeg godt min innbyggningsforsterker.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...