Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For tredve tusen, som er halvparten av det jeg tipper en gjennomsnittlig ferie koster, bør man klare å få et greit basseng. Tror jeg.

Jeg tror nok en gjennomstnittlig ferie koster mindre enn 60 k kr. 14 dager i asia med grei kvalitet på hotell osv, vil jeg tippe ligger på rundt 40 -60 k kr. En billigtur til enkelte populære turistmål i f.eks. Europa, én-ukes opphold og "passe" kvalitet, ligger nok under de 30 k kr i pris.

Lenke til kommentar
jeg har faktisk lyst på et sånt basseng. kunne kanskje kjøpt et litt større ( mulig det bare ser litt lite ut på bildet, selv om det ikke er så lite :p ) et og hatt bak i hagan vår. selv om vi har litt merkelig hage :p

Det ser mindre ut på bildet. Det er 3M i diameter, og 79cm dypt.

Og ja, det er en filterpumpe-sak der.

Lenke til kommentar

Hvis du ikke hadde brukt penger på det anlegget, kunne du hatt et basseng :D:ermm:

Jeg garanterer at du ikke hadde angret på vintertider :p

En venn av meg som har litt mye penger varmer ofte opp bassenget ute i desemeber. Ingenting er som å svømme rundt i varmt vann mens det sner! :love:

Jeg vet at en del spa'er og liknende lenger sør i europa har ute-badene åpne på vinterstider. *Mmm, deilig*

Lenke til kommentar
Ketchez...Åssen har du koblet de greiene egentlig...slik jeg forstår det kjører du to høytalere per kanal fremme? Har du to subber? Den under tv'n så litt småfet ut.

Suben: http://img.photobucket.com/albums/v606/ketchez/13.jpg

 

15" Cerwin Vega :)

 

Bruker ikke suben akkurat nå, da detter alt oppå TV'en ned, og rister noe sykt..

 

Ytterste er ett par fra Ljudia, med selvbyggede kasser. To 8" bass elementer, og noen skarpe motorola diskanter.

 

De litt mindre, er 10" Cerwin Vega CLASSIC. Den syyyykeste lyden noensinne! :love:

 

Alt blir drevet av en JVC forsterker som har sagt sine beste dager. Skal ha en DENON receiver snart, så jeg får suben med og :)

 

EDIT:

Nice evoz, du har en bedre forsterker/receiver enn meg :)

Endret av ketchez
Lenke til kommentar
jeg har faktisk lyst på et sånt basseng. kunne kanskje kjøpt et litt større ( mulig det bare ser litt lite ut på bildet, selv om det ikke er så lite :p ) et og hatt bak i hagan vår. selv om vi har litt merkelig hage :p

Det ser mindre ut på bildet. Det er 3M i diameter, og 79cm dypt.

Og ja, det er en filterpumpe-sak der.

det er da ikke dårlig ^^ hvor kjøper man ordentlige basseng? :dontgetit:

 

NB: om jeg har gått over til support nå så deleter jeg det sisste jeg skreiv her.

Lenke til kommentar
Det er ikke noe som heter "en gjennomsnittlig ferie"... Det kommer ann på hvor man drar, når man drar, hvor mange man er, hvor man sover, hvordan man spiser osv.

Jeg har to søsken, og når hele familien drar på vinterferie til et Nord-Afrikansk land der vi eier en turistgreie hvor vi bor en uke, så en halv uke på resort og en halv uke på byferie i hovedstaden, og fly også regnes inn.... Så kommer vi fort opp i 70 000 med vakt og guide.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...