Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vi har ikke det da, men man kan da få gravd det ned ihvertfall?

Er du seriøs nå? Ser du ikke at det bare er et basseng som er der for avkjøling på varme sommerdager? Et sånt basseng som man legger bort når det blir vinter. Å grave ned det blir vel mildt sagt litt overkill...

Lenke til kommentar

Da jeg bodde i Bærum, hadde vi innendørs basseng, ti meter langt. Men jeg har mange venner, både her i Oslo, i Florida, og i Bærum med utendørs basseng. Mange er kanskje syv og en halv meter lange, men de er nå gravd ned. Det varer jo mye lenger. Og i det runde det var bildet av må man vel ha en sånn dings med klor flytende, så jo ikke ut som om det var innebygd.

Lenke til kommentar
Hva med prisforskjellen da, Joachim?

En venn av meg sin familie bygde svømmebasseng i sin lille have i Ft. Lauderdale. Ikke noe stort, ikke oppvarmet. De betalte ca femten tusen omregnet til kroner. Så du burde komme for langt for tyve tusen for et ordentlig basseng? Når du ikke skal ha det oppvarmet er det jo greit... Husker vi hadde svæææære regninger på strøm til oppvarming av vann...

Lenke til kommentar
En venn av meg sin familie bygde svømmebasseng i sin lille have i Ft. Lauderdale. Ikke noe stort, ikke oppvarmet. De betalte ca femten tusen omregnet til kroner. Så du burde komme for langt for tyve tusen for et ordentlig basseng? Når du ikke skal ha det oppvarmet er det jo greit... Husker vi hadde svæææære regninger på strøm til oppvarming av vann...

Gi meg 20k til basseng, så skal jeg ikke klage lengre.

 

Poenget er at ikke alle driter penger...

Lenke til kommentar
Hva med prisforskjellen da, Joachim?

En venn av meg sin familie bygde svømmebasseng i sin lille have i Ft. Lauderdale. Ikke noe stort, ikke oppvarmet. De betalte ca femten tusen omregnet til kroner. Så du burde komme for langt for tyve tusen for et ordentlig basseng? Når du ikke skal ha det oppvarmet er det jo greit... Husker vi hadde svæææære regninger på strøm til oppvarming av vann...

Joa, men ikke alle har 20k til basseng.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...