Ø.B. Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Beste kebabpizzaen ever her i byen. Ubeskrivelig god. Bra de bygde seg opp igjen etter at konkurrenten brant ned lokalet deres.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Hæhæ! Etter at konkurrenten brant ned lokalet faktisk. Jihad! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Jeg har en gang bestilt pizza fra www.paradis-pizza.no... Det er det nærmeste en pizzasjappe jeg har spist fra... Sitter på terrassen nå; deilig. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Hæhæ! Etter at konkurrenten brant ned lokalet faktisk. Jihad! http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nrk_hed...nd/4413136.html Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Beste kebabpizzaen ever her i byen. Ubeskrivelig god. Bra de bygde seg opp igjen etter at konkurrenten brant ned lokalet deres.. Hmm ... Har vært pizzasjappebranner her i byen også. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Hæhæ! Etter at konkurrenten brant ned lokalet faktisk. Jihad! http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nrk_hed...nd/4413136.html Her i Skien er det en utlendingssjappe som har "<insert name here> Pizzaria" på skiltet over vinduene, morsomt. ^^ Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 hehe kult! Men kebabpizzaen her i byen er grunn nok til å flytte hit altså.. Vi snakker tendenser her.. *Slippe ut katter* brb Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Kan noen si meg hva kebabpizza er? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Tar et skjønnhetsbad nå! Vi snakkes! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 AnAnAs, jo. Jeg lurte litt på hvor du hadde gjemt deg. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 AnAnAs, jo. Jeg lurte litt på hvor du hadde gjemt deg. Ikke lett å bli klok på den dama Lenke til kommentar
Stokken Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 hehe kult! Men kebabpizzaen her i byen er grunn nok til å flytte hit altså.. Vi snakker tendenser her.. *Slippe ut katter* brb Skal lova deg, eller kan jo ikkje lova deg, men uansett.. Den beste kebabpizzaen finn du her på stord, pizzaen her er heilt ubeskriveleg Lenke til kommentar
applemania Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 AnAnAs, jo. Jeg lurte litt på hvor du hadde gjemt deg. *vinke* Har ikke hatt nettilgang pga virus. I tillegg manglet jeg XP-cd, så tok sin tid før jeg fikk en kompis til å formatere. Pluss at Telenor prøvde å innbille meg at jeg ikke lenger hadde abonnement hos dem. Damn bitches. Skulle ønske jeg kunne sitte her nå og ta igjen det tapte, men må på jobb. Men de som trodde jeg var borte for godt, trodde feil. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Skal lova deg, eller kan jo ikkje lova deg, men uansett.. Den beste kebabpizzaen finn du her på stord, pizzaen her er heilt ubeskriveleg Beklager å skuffe deg men du har ikke peil på hva du prater om Mn får vel stikke til Stord å smake den etterhvert da.. Tar med filmkamera og en gjeng med kamerater og lager dokumentarfilm om jakten på den perfekte krbabpizza. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Netshop har ledig stilling. https://www.aetat.no/sbl/as/stillingssok/st...se.do?id=946103 Lenke til kommentar
royale Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Kan noen si meg hva kebabpizza er? Pizza med kebab kjøtt og annet tilbehør. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 AnAnAs, jo. Jeg lurte litt på hvor du hadde gjemt deg. *vinke* Har ikke hatt nettilgang pga virus. I tillegg manglet jeg XP-cd, så tok sin tid før jeg fikk en kompis til å formatere. Pluss at Telenor prøvde å innbille meg at jeg ikke lenger hadde abonnement hos dem. Damn bitches. Skulle ønske jeg kunne sitte her nå og ta igjen det tapte, men må på jobb. Men de som trodde jeg var borte for godt, trodde feil. Bra du ikke forsvant helt. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 AnAnAs, jo. Jeg lurte litt på hvor du hadde gjemt deg. *vinke* Har ikke hatt nettilgang pga virus. I tillegg manglet jeg XP-cd, så tok sin tid før jeg fikk en kompis til å formatere. Pluss at Telenor prøvde å innbille meg at jeg ikke lenger hadde abonnement hos dem. Damn bitches. Skulle ønske jeg kunne sitte her nå og ta igjen det tapte, men må på jobb. Men de som trodde jeg var borte for godt, trodde feil. Virus, ja... Men, det viktigste er at du er tilbake! Lenke til kommentar
Stokken Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Skal lova deg, eller kan jo ikkje lova deg, men uansett.. Den beste kebabpizzaen finn du her på stord, pizzaen her er heilt ubeskriveleg Beklager å skuffe deg men du har ikke peil på hva du prater om Mn får vel stikke til Stord å smake den etterhvert da.. Tar med filmkamera og en gjeng med kamerater og lager dokumentarfilm om jakten på den perfekte krbabpizza. Den perfekte jakt Foresten, kor er sjappo du snakker om då ? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Er inntak til vgs avgjort nå? På offentlige altså? De kjørte inntaket i går kveld/natt/dag tidlig, etter hva jeg har informasjon om. Resulatet mitt lå ute på vigo.no for 7 dager siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg