Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hehe kult! Men kebabpizzaen her i byen er grunn nok til å flytte hit altså.. Vi snakker tendenser her..

*Slippe ut katter* brb

Skal lova deg, eller kan jo ikkje lova deg, men uansett..

Den beste kebabpizzaen finn du her på stord, pizzaen her er heilt ubeskriveleg :D

Lenke til kommentar
AnAnAs, jo. Jeg lurte litt på hvor du hadde gjemt deg. :hmm:

*vinke*

 

Har ikke hatt nettilgang pga virus. I tillegg manglet jeg XP-cd, så tok sin tid før jeg fikk en kompis til å formatere. Pluss at Telenor prøvde å innbille meg at jeg ikke lenger hadde abonnement hos dem. Damn bitches.

 

Skulle ønske jeg kunne sitte her nå og ta igjen det tapte, men må på jobb. Men de som trodde jeg var borte for godt, trodde feil. :p

Lenke til kommentar
Skal lova deg, eller kan jo ikkje lova deg, men uansett..

Den beste kebabpizzaen finn du her på stord, pizzaen her er heilt ubeskriveleg :D

Beklager å skuffe deg men du har ikke peil på hva du prater om :D

Mn får vel stikke til Stord å smake den etterhvert da..

Tar med filmkamera og en gjeng med kamerater og lager dokumentarfilm om jakten på den perfekte krbabpizza.

Lenke til kommentar
AnAnAs, jo. Jeg lurte litt på hvor du hadde gjemt deg. :hmm:

*vinke*

 

Har ikke hatt nettilgang pga virus. I tillegg manglet jeg XP-cd, så tok sin tid før jeg fikk en kompis til å formatere. Pluss at Telenor prøvde å innbille meg at jeg ikke lenger hadde abonnement hos dem. Damn bitches.

 

Skulle ønske jeg kunne sitte her nå og ta igjen det tapte, men må på jobb. Men de som trodde jeg var borte for godt, trodde feil. :p

:D

 

Bra du ikke forsvant helt.

Lenke til kommentar
AnAnAs, jo. Jeg lurte litt på hvor du hadde gjemt deg. :hmm:

*vinke*

 

Har ikke hatt nettilgang pga virus. I tillegg manglet jeg XP-cd, så tok sin tid før jeg fikk en kompis til å formatere. Pluss at Telenor prøvde å innbille meg at jeg ikke lenger hadde abonnement hos dem. Damn bitches.

 

Skulle ønske jeg kunne sitte her nå og ta igjen det tapte, men må på jobb. Men de som trodde jeg var borte for godt, trodde feil. :p

Virus, ja... Men, det viktigste er at du er tilbake! :green:

Lenke til kommentar
Skal lova deg, eller kan jo ikkje lova deg, men uansett..

Den beste kebabpizzaen finn du her på stord, pizzaen her er heilt ubeskriveleg :D

Beklager å skuffe deg men du har ikke peil på hva du prater om :D

Mn får vel stikke til Stord å smake den etterhvert da..

Tar med filmkamera og en gjeng med kamerater og lager dokumentarfilm om jakten på den perfekte krbabpizza.

Den perfekte jakt ;)

 

Foresten, kor er sjappo du snakker om då ?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...