Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

det er varmt ja. 30 grader i skyggen i dag også. jeg MÅ få meg iskald cola.

Er glad for at jeg har finni igjen passord og sånt til vigo.no :D

EDIT: ikke vondt ment, men er du litt småsossete JoachimR ? :p

han er ikke bare LITT men kjempesossete ;p

jeg bare vet at jeg aldri kan være i samme rom som han uten og spise han levende :p

jeg er antisoss

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
det er varmt ja. 30 grader i skyggen i dag også. jeg MÅ få meg iskald cola.

EDIT: ikke vondt ment, men er du litt småsossete JoachimR ? :p

han er ikke bare LITT men kjempesossete ;p

jeg bare vet at jeg aldri kan være i samme rom som han uten og spise han levende :p

jeg er antisoss

Jeg er også antisoss :w00t: liker ikke å stæsje meg opp eller hva det nå heter. :!:

Lenke til kommentar
Det handlet om 600 millioner kroner for de han representerte, så jeg er liksom litt med på at det var viktigst.

Hvor mye koster et liv osv.....

Anyway. Er sekretæren i live, er garrantert faren din det. Hu befinner seg vel neppe langt unna.

Lenke til kommentar

fikk ei melding nå nettop der det stoo passord og sånt

så gikk jeg inn og der stod dette:

Resultat av søknadsbehandling

Ønskenr.  Kurs  Skolenavn  Status  Skolestart

1  8720 GK MEKANISKE FAG  18042 BODØ VIDEREGÅENDE SKOLE  Tilbud opplæring/skoleplasss 

2  8480 GK BYGGFAG  18042 BODØ VIDEREGÅENDE SKOLE  Uaktuelt pga tilbud høyere ønske 

3  8620 GK ELEKTROFAG  18042 BODØ VIDEREGÅENDE SKOLE  Uaktuelt pga tilbud høyere ønske 

Lenke til kommentar
Det handlet om 600 millioner kroner for de han representerte, så jeg er liksom litt med på at det var viktigst.

Hvor mye koster et liv osv.....

Anyway. Er sekretæren i live, er garrantert faren din det. Hu befinner seg vel neppe langt unna.

Nei. Sekretæren til pappa er stort sett i Oslo, ikke så ofte med på reiser. Pappa reiste rett til Vegas fra vår tur til Bahamas, og drog så til London. Sekretæren har vært i Oslo de to siste ukene. Så om hun er i livet er ikke betinget at pappa er det, og motsatt...

Driver å "nerder", setter inn et nytt USB-kort ekstra i PCen. Litt moro.

Kanskje jeg er soss. I såfall er jeg stolt av det. Hvis det å ta vare på huden medfører at man er soss, ja, da er jeg uten tvil soss. Om tredve år er dere fulle av rynker. Kanskje jeg ikke er like full av det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...