Mato Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 det er varmt ja. 30 grader i skyggen i dag også. jeg MÅ få meg iskald cola. Er glad for at jeg har finni igjen passord og sånt til vigo.no EDIT: ikke vondt ment, men er du litt småsossete JoachimR ? han er ikke bare LITT men kjempesossete ;p jeg bare vet at jeg aldri kan være i samme rom som han uten og spise han levende jeg er antisoss Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 det er varmt ja. 30 grader i skyggen i dag også. jeg MÅ få meg iskald cola. Er glad for at jeg har finni igjen passord og sånt til vigo.no EDIT: ikke vondt ment, men er du litt småsossete JoachimR ? han er ikke bare LITT men kjempesossete ;p jeg bare vet at jeg aldri kan være i samme rom som han uten og spise han levende jeg er antisoss Jeg er også antisoss liker ikke å stæsje meg opp eller hva det nå heter. :!: Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Det handlet om 600 millioner kroner for de han representerte, så jeg er liksom litt med på at det var viktigst. Hvor mye koster et liv osv..... Anyway. Er sekretæren i live, er garrantert faren din det. Hu befinner seg vel neppe langt unna. Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 AXE Dry Pulse Roll-on Går ut på dato snart, ikke rart den kosta 5,- Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Nå har jeg vært våken i flere timer uten å ha visst noe om det som har skjedd i London. Merkelig, jeg pleier jo å få med meg sånt. Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 (endret) 28 grader i skyggen Her trondheim er det 42 i solen! Endret 7. juli 2005 av Strategery Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Vrææl! Alt for varmt når jeg skal ut med avisa. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Er glad for at jeg har finni igjen passord og sånt til vigo.no fikk ei melding nå nettop der det stoo passord og sånt så gikk jeg inn og der stod dette: Resultat av søknadsbehandling Ønskenr. Kurs Skolenavn Status Skolestart 1 8720 GK MEKANISKE FAG 18042 BODØ VIDEREGÅENDE SKOLE Tilbud opplæring/skoleplasss 2 8480 GK BYGGFAG 18042 BODØ VIDEREGÅENDE SKOLE Uaktuelt pga tilbud høyere ønske 3 8620 GK ELEKTROFAG 18042 BODØ VIDEREGÅENDE SKOLE Uaktuelt pga tilbud høyere ønske Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 jeg får svar i løpet av neste uke. ^^ Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Det koster å være mann. En peelingkrem koster jo 195, og rensekremen 185... Mann sa du? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Det handlet om 600 millioner kroner for de han representerte, så jeg er liksom litt med på at det var viktigst. Hvor mye koster et liv osv..... Anyway. Er sekretæren i live, er garrantert faren din det. Hu befinner seg vel neppe langt unna. Nei. Sekretæren til pappa er stort sett i Oslo, ikke så ofte med på reiser. Pappa reiste rett til Vegas fra vår tur til Bahamas, og drog så til London. Sekretæren har vært i Oslo de to siste ukene. Så om hun er i livet er ikke betinget at pappa er det, og motsatt... Driver å "nerder", setter inn et nytt USB-kort ekstra i PCen. Litt moro. Kanskje jeg er soss. I såfall er jeg stolt av det. Hvis det å ta vare på huden medfører at man er soss, ja, da er jeg uten tvil soss. Om tredve år er dere fulle av rynker. Kanskje jeg ikke er like full av det. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Er inntak til vgs avgjort nå? På offentlige altså? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Jeg tror fattern din er glad i deg, Joachin.. Btw, lurer på hvor mange MSN-kontakter VG får med å legge ut denne øverst på fremsiden; Chat med oss på MSN fra London: [email protected] Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Er inntak til vgs avgjort nå? På offentlige altså? værtfall hos meg Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Er inntak til vgs avgjort nå? På offentlige altså? De kjørte inntaket i går kveld/natt/dag tidlig, etter hva jeg har informasjon om. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 *bitchslappe kaiern* Øyh! *mose nr.4* Øyh, ingen kødder med backstage-maskotten! *Bitchslappe alle* Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 hmmmm. Tror det jammen meg blir kebabpizza på meg i kveld Lenke til kommentar
Stokken Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 hmmmm. Tror det jammen meg blir kebabpizza på meg i kveld Lucky you! Trur nok eg og skal ha meg kebabpizza idag, må ha det, bare må ha det Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Kebabpizza? Tror jeg steker meg Grandiosa Pepperoni idag jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg