Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Jeg har prøvd å overtalt foreldra mine til å reise på familietur til london denne helgen.. tror vi bare glemmer det der nå..

 

Dette blir en kjip sommer.. har 2 uker fri.. den ene er snart slutt. Farlig å starte å jobbe fast på noe annet en skole.. man har jo ikke no mere fri igjen. Og i tillegg er alle folka i syden når jeg har ferie.. så sitter å loker her aleine :S jaja

jeg vil heller ikke dit :S skal dit egentlig på mandag. er ikkeno hyggelig å være der nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Herregud, kom tilbake nå. På bussen stod radioen på, og jeg hører masse om London. Pappa er i City nå, vi har akkurat kjøpt en apartment der også... Gjett om jeg får panikk, ringer pappa, som i følge sekretæren er svært opptatt hele dagen. Jeg kjefter litt, og blir overført. Pappa lever, og hadde et viktig møte hos Lloyds, hadde ikke fått med seg noe om bomber, og ble sur for forstyrrelsen...

Lenke til kommentar
Ble han sur fordi du ringte og ville høre om han var i live?

:S

Jeg forstyrret et viktig møte.

Ikke for å være frekk, men hva så?

Familie er mye viktigere enn jobb. Herregud, han burde bli glad for at du ringte, viser jo at du bryr deg om han.

Hadde jeg også ringt i ett møte, hadde far min også blitt sur. Selv om det er noe med familien...han bare er sånn.

Lenke til kommentar
God Morgen (noen som kan stå opp sent her).

Grusomt det som møtte meg på nyhetene i dag, hadde jeg vist det så hadde jeg sovet litt til og hoppet over nyhetene klokken 12.

 

Ser ille ut for verdensfreden nå, vi får håpe det ikke tar helt av.

dette er mere ild på bålet til bush , og nå får han sikkert støtte av uk til tokter der det angivelig kanske er terrorister

Lenke til kommentar

da hadde eg jammenta lest alt som var postet her siden går :p

 

er uptodate nå :D

 

så da var det over til det viktigste , poste spam :D

 

neida skal ikke det , må jo ut i finveret litt , skal levere dvd reviveren min på rep. for andre gang , trodde nad var mere kvalitet en som så .

 

og så forsov eg meg til jobben i dag , di var lite happy da ja , men alle bussene gikk , var en som var kommet tilig på jobb som kunne kjøre det eg skulle kjørt , og så kjørte eg det han skulle kjøre ,

 

 

 

nei ned og koble ned anlegget i stua , iriterende , håper di kan låne meg en demo av ettellerannet fet mens den er på verkstde , har jo tros alt lagt i gjenn over 20k der , så litt bejelpelig burde di jo være

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...