Bruker-33331 Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Oslo City(bruke opp gavekort) og Datakjeden. Liker ikke noen av stedene... Må spise litt først... Og stelle håret. Snakkes! Stelle håret? Vi ekte nerder grer ikke håret Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Oslo City(bruke opp gavekort) og Datakjeden. Liker ikke noen av stedene... Må spise litt først... Og stelle håret. Snakkes! Stelle håret? Vi ekte nerder grer ikke håret Jeg har da intet ønske om å være nerd, så jeg håper at jeg ikke er en ekte nerd... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Datakjeden Oslo er ikke tilgjenglig på tlf, chaten havnet i stavanger. Noen som kjenner noen som jobber der? Må bare få en bekreftelse. Kanskje unødvending men. går om ti minutter... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 (endret) Nrk1 folkens! Terror i london Endret 7. juli 2005 av Bundy Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Nrk1 folkens! Terror i london Hva har skjedd??? har ikke tv her Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Nrk1 folkens! Terror i london Hva har skjedd??? har ikke tv her X antall bomber hittil i t-banen, og et par tre busser hittil. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 (endret) Nrk1 folkens! Terror i london Hva har skjedd??? har ikke tv her X antall bomber hittil i t-banen, og et par tre busser hittil. Tenkte ikke på internett med en gang jeg men kom på nrk.no ;P (til slutt) ETIT: Hvorfor finnes det så slemme mennesker her? Endret 7. juli 2005 av danielsn Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 jeg skal til london på mandag hjelp! Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 jeg skal til london på mandag hjelp! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Tenkte ikke på internett med en gang jeg Trodde du var nerd jeg! Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 God Morgen (noen som kan stå opp sent her). Grusomt det som møtte meg på nyhetene i dag, hadde jeg vist det så hadde jeg sovet litt til og hoppet over nyhetene klokken 12. Ser ille ut for verdensfreden nå, vi får håpe det ikke tar helt av. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 (endret) Tenkte ikke på internett med en gang jeg Trodde du var nerd jeg! Er vell det, men hadde bare litt nedsatt "cpu"-kraft akkurat da. ETIT: Skulle ikke du jobbe i dag da, har di internett i kassa der og Endret 7. juli 2005 av danielsn Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Jeg har prøvd å overtalt foreldra mine til å reise på familietur til london denne helgen.. tror vi bare glemmer det der nå.. Dette blir en kjip sommer.. har 2 uker fri.. den ene er snart slutt. Farlig å starte å jobbe fast på noe annet en skole.. man har jo ikke no mere fri igjen. Og i tillegg er alle folka i syden når jeg har ferie.. så sitter å loker her aleine :S jaja Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 (endret) Sto opp kl. 10 i dag Var med på søppeldynga i dag, kjørte bestemor sitt lass (hadde stått i ro i noen måneder). Det lokta for jævli Masse mark... får ikke lokta ut av nesa Endret 7. juli 2005 av -Martin- Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Siste nytt: (12.34) birtiske soldater har rykket inn i londons gater Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 hadde jeg vist det så hadde jeg sovet litt til og hoppet over nyhetene klokken 12. Og heller sett pressekonferansen kl. 13.00 hvor all dritten blir ramsa opp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg