Grundig Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Mammuten: Følger du ikke programmet jeg ga deg? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Alle sammen på #hw.mix, please skjerp dere. Destruktiv oppførsel som dette hører hjemme i barnehagen! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Kjenner forresten ei som heter Andrea, hu er fin Min søster heter Andrea... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Kjenner forresten ei som heter Andrea, hu er fin Min søster heter Andrea... Er hun hot? Lenke til kommentar
Sink Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Kjenner forresten ei som heter Andrea, hu er fin Min søster heter Andrea... Er hun hot? ASL BILDE?! Lenke til kommentar
Blax Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Jeg er bare trøtt Hei folkens! *vinke* Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Kjenner forresten ei som heter Andrea, hu er fin Min søster heter Andrea... Er hun hot? Seff! ...Or not... Tror jeg skal tenke på å ta kvelden jeg... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Da får du ha en keeg drøm. Lenke til kommentar
rc-marcus Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Kjenner forresten ei som heter Andrea, hu er fin Min søster heter Andrea... Er hun hot? Hu jeg kjenner ja Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Alle sammen på #hw.mix, please skjerp dere. Destruktiv oppførsel som dette hører hjemme i barnehagen! Forum er gratis, barnehage koster penger. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Alle sammen på #hw.mix, please skjerp dere. Destruktiv oppførsel som dette hører hjemme i barnehagen! Forum er gratis, barnehage koster penger. Hopp over gjerdet på kvelden eller noe. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Kjenner forresten ei som heter Andrea, hu er fin Min søster heter Andrea... Er hun hot? Seff! ...Or not... Tror jeg skal tenke på å ta kvelden jeg... Slekter på bror sin altså.. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Mammuten: Følger du ikke programmet jeg ga deg? Hm? Hvilket program? Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Mammuten: Følger du ikke programmet jeg ga deg? Hm? Hvilket program? For å få igjen døgnrytmen, remember? Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 aah, joda.. men jeg ble litt opphengt i no "krangling" med ei jente på tlf.. sender meldinger, og da er det dumt og sovne.. Blir så fort sure dissa jentene vett.. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Ja, hehe, OK. Vet akkurat hva du mener. Vel, nå tar jeg kvelden folkens. Må opp klokken 0700 i morgen. *koserallesammemasse* Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Kjenner forresten ei som heter Andrea, hu er fin Min søster heter Andrea... Er hun hot? ASL BILDE?! :!: må bare le litt. Sink, du tuller sånn Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Slekter på bror sin altså.. Ditto. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Slekter på bror sin altså.. Ditto. Dittohead. ^^ Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Slekter på bror sin altså.. Ditto. Dittohead. ^^ Hun er tross alt høy, blond, blåøyet og ikke tykk, og det høres postivit ut for meg. Og hun er tre ganger mer amerika-venn enn meg. Så hun er nok fin. For fin for mange av nerdene her inne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg