PlatinumFlyer Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Edderkopper har jeg også... Men for litt siden besøkte en flaggermus meg... Fikk helt panikk... Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Kom til hælvete ... Gjorde meg ferdig gjennom hælvete ... Tilbake til samme trøtte gangene ... Spillet ut vinduet ... Min karriere i Doom 3 Lenke til kommentar
andre_goaaal Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 fis-fisere-fisest må bare si det Neida.. ¨ Hvorfor får volda osv ikke egen tråd? urettferdig at bergen/bærum osv får lov! det er idiotisk Lenke til kommentar
Sink Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Ikke for å være slem elns, men @kd, er du gutt eller jente? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Ikke for å være slem elns, men @kd, er du gutt eller jente? Hvis du ser i signaturen hans så finner du fort ut det Lenke til kommentar
munky Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Skjønte ikke vitsen med tråden, stenges. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Ikke for å være slem elns, men @kd, er du gutt eller jente? Fullt Navn André Kristoffer Dahl Veldig vanskelig å finne ut det, når en kan bare sjekke ut profilen. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Ikke for å være slem elns, men @kd, er du gutt eller jente? Hvis du ser i signaturen hans så finner du fort ut det greit han heter andrè men hun ser ut som ei jente Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 (endret) @kd: Er du gutt eller jente? Har prøvd å banke inn i skallen til TheMaster at du er en gutt, men han mener bestemt at du er ei jente. Hva er riktig? Endret 7. juli 2005 av niXon^^ Lenke til kommentar
Togo Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Ikke for å være slem elns, men @kd, er du gutt eller jente? Hvis du ser i signaturen hans så finner du fort ut det greit han heter andrè men hun ser ut som ei jente Veldig snilt sagt, det må jeg si. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 (endret) tuller bare Endret 7. juli 2005 av LenniZ Lenke til kommentar
rc-marcus Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Kan vere det var feil. At han hette Andrea Kristoffer Dahl. Kjenner forresten ei som heter Andrea, hu er fin Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 (endret) Kveldsmorro. Nettop plogd gjennom: www.nice-tits.org Endret 7. juli 2005 av ketchez Lenke til kommentar
Sink Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Ikke for å være slem elns, men @kd, er du gutt eller jente? Hvis du ser i signaturen hans så finner du fort ut det greit han heter andrè men hun ser ut som ei jente Veldig snilt sagt, det må jeg si. Hvis noen tar seg nær av det, beklager jeg Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 (endret) Klassiker det der ja. (nice-tits.org altså) Endret 7. juli 2005 av ZLatzman Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 http://home.no/moosoft/Fag.jpg Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 ÆSJ Fikk mail ifra iTunes Music Store.. HATER apple! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg