Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Vet ikke jeg... Var sikkert en bitter uvenn med han fyren som kjørte traktor til skolen.

Men traktor er skikkelig kos ja! :love:

Og å være på gård er noe av det mest avslappende som finnes... Selv om jobben er hard, er det ingenting som kan sammenlignes med det flotte landskapet og friheten.

Høres ut som jeg er kristen og kommer fra landet, men jeg er ingen av delene.

Fet Valmet ketchez ;) Har alltid likt Valmet, bare synd at de plutselig begynte å hete Valtra...

Valtra er nå bedre enn Volvo BM valmet! :p

Den går stygt bra da. 65 dieselgamp med turbo! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fendt går bra.. den ene Farmer-traktoren (Farmer 412 elns) iallefall den gjør 60 kmt :D

Fendt er luksus. De er for store garder, med flat mark :)

Valmetene er lette, og forskjellige størrelser. Passer bedre i vanskeligere gardsområder, og arbeidsområder. Valmet er også bra til skogsarbeid :)

Lenke til kommentar
Noen som har hørt om det norske bandet Ricochets???

Har hørt om det.. Men ikke hørt musikken tror jeg :hmm:

Okay...bare lurte, hadde et par album av dem før men har rotet dem bort....

Men fant hjemme siden til dem hvor dem har lagt ut musikken den har laget...

UTROLIG bra LINK

Laster ned nå.. Er det "hardt"?

EDIT: Ja, var greit det.. Ikke for hardt, ikke for "løst" :p

Grei musikk og høre på, bare sånn for å høre på noe.

Et av mine favoritt band :woot:

Lenke til kommentar

Nå har jeg spionert på folk med google earth. F.eks ute på Montauk i New York kan en zoome inn til 500ft, og få en helt sinnsyk bra kvalitet. Jeg kunne f.eks se hvilke biler folket hadde. Synd at det ikke var noen fine damer ute og badet i de respektable svømmebassengene da satelittbildet ble tatt.

Endret av HeavenHell
Lenke til kommentar
Nå har jeg spionert på folk med google world. F.eks ute på Montauk i New York kan en zoome inn til 500ft, og få en helt sinnsyk bra kvalitet. Jeg kunne f.eks se hvilke biler folket hadde. Synd at det ikke var noen fine damer ute og badet i de respektable svømmebassengene da satelittbildet ble tatt.

Interessant.. Link? :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...