sofarot Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Good night everybody!ewok has left the forum! Finally Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Skjønte det. Ikke for å skryte, men da kommer jo studiene til å gå greit, særlig siden selve studiene vil bli betalt av pappa også. Men legger meg jeg... Hmm, gjør du i det hele tatt noe annet enn å skryte? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Skjønte det. Ikke for å skryte, men da kommer jo studiene til å gå greit, særlig siden selve studiene vil bli betalt av pappa også. Men legger meg jeg... Hmm, gjør du i det hele tatt noe annet enn å skryte? Åssen fikk du til den Quotinga der? Den er quota kl. 01:00!!! ER det lov til å fixe slik på quotinga? Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Jeg har ikke fiksa noe i det hele tatt. Klokka er feil. Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) SKal ta en til vits før jeg legger meg i..... dag. KOmmer snart: Hvilket kjønn har datamaskiner? Kvinner er enige om at datamaskiner må være hankjønn. Årsakene er klare: - Man er nødt til å tenne dem for å få deres oppmerksomhet. - De innholder masse data som de selv ikke forstår. - Det er meningen at de skal hjelpe deg med alle dine problemer, men det meste av tiden er det de som er problemet. - Så snart du har anskaffet deg en, innser du at hvis du hadde ventet litt lenger så kunne du fått en bedre. Mennene har den motsatte oppfatningen. De mener datamaskinen er hunkjønn: - Bare skaperen forstår deres indre logikk. - De bruker et uforståelig språk til å kommunisere seg i mellom. - Selv den minste feil blir lagret i langtidshukommelsen og kan hentes fram når som helst. - Når du har skaffet deg en må du bruke halvparten av lønnen på å kjøpe ekstrautstyr. Endret 6. juli 2005 av -Martin- Lenke til kommentar
Peprepupp Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Hvorfor har "alle" bønder et rykte på seg å være så harry? Såklart finnes det harry bønder, men det finns harry folk i alle andre yrker også... Møtte en kar på toget til Quart som jeg snakka litt med. Jeg sa etterhvert at jeg kjørte en del traktor siden vi snakka om en fyr han kjente som kjørte traktor til skolen. Da sa han at det måtte jeg legge av meg så fort som mulig. Er ikke så hysterisk som det høres ut i innlegget, men er bare for trøtt til å gidde å skrive det no bra.. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Jeg har ikke fiksa noe i det hele tatt. Klokka er feil. ok! (ikke sarkastisk) Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) Edit: Endret 6. juli 2005 av Billy Bob Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Bønner og andre folk på bondelandet er harry og "bonske". Ikke mer og si om den saken! bondelandet = 10 kilometer fra saltvann Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Møtte en kar på toget til Quart som jeg snakka litt med. Jeg sa etterhvert at jeg kjørte en del traktor siden vi snakka om en fyr han kjente som kjørte traktor til skolen. Da sa han at det måtte jeg legge av meg så fort som mulig. Kjører selv veldig mye traktor... Traktor er k0s! Syns traktor er mye diggere enn bil! Valmeten "min" <3 Btw; Hvorfor skulle du "legge det av deg"? Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 pc'en min driver og innbiller seg at det er 28 mai da.. Stiller på det, restarter pc'en men det er fortsatt mai.. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 BIOS, Herr Mammuth. Sjekk BIOS Lenke til kommentar
Peprepupp Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) Vet ikke jeg... Var sikkert en bitter uvenn med han fyren som kjørte traktor til skolen. Men traktor er skikkelig kos ja! Og å være på gård er noe av det mest avslappende som finnes... Selv om jobben er hard, er det ingenting som kan sammenlignes med det flotte landskapet og friheten. Høres ut som jeg er kristen og kommer fra landet, men jeg er ingen av delene. Fet Valmet ketchez Har alltid likt Valmet, bare synd at de plutselig begynte å hete Valtra... Endret 6. juli 2005 av Peprepupp Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 BIOS, Herr Mammuth. Sjekk BIOS Ække det farlig a? Sjekker en annen dag, orker ikke restarte og sånn nå Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 BIOS er ikke farlig. I verste fall må du reset'e den. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Jakka til ØB er jo den kewleste evarr! sulten igjen jeg.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Takk, det var jeg og i stad, men tror du ikke Statoil var tomme for pizza, og hadde stengt burgerlagingen? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Synes sangen (the ghost of our love) er litt i roligste laget jeg. Er de andre sangene også så rolige? Har kun hørt den, tror jeg fikk den av Ø.B. engang siden jeg kun hadde en fra de. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Sykkeltur, også soving Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg