Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Jeg var hos en advokat sammen med pappa og mamma i dag. Når jeg blir atten skal jeg bli renteist! Eller ikke... Holder nok ikke til det...

Og når jeg blir stor skal jeg bli voksen.. :):p

 

Men, kan du forklare hva en "renteist" er? Er ikke alle som har ett så utvidet og spacet vokabular..

Renteist er en som lever av renter... Var ikke snakk om så mye, men jeg vil få, slik rente og aksjemarkedet ser ut, rundt 7 000 fra jeg er atten til jeg blir 30, da går også selve kapitalen gradvis nedover. Sikkert uinterresant for dere, men det er så greit å vite at man aldri skal blir "raket fant".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

7000 er jo ingenting.. Hvis du kjører skadefritt i 5 år, så får du 5000 tilbake ifra Terra Skadeforsikring.(bilforsikring)

Og fra du er 18 til du er 30 rekker du NESTEN 15000..

Men klart, 7000 er sikkert greit og få det..

 

EDIT: Bare sånn til sammenligning :p

Endret av Mammuten
Lenke til kommentar
haha. det er two and a half men. også hvis du søker på charlie harper. kommer det opp en side som heter "charlieharpersucks.com" den siden finnes på virkelig. akkuratt som på episoden:P de må ha laget den sånn at de som sjekker det skal se om den er virkelig :p

tøft , så den episoden , men vurderte ikke en gang og sjekke om sia existerte :p

Lenke til kommentar
Liker ikke mia pizza, Grandis 4 TEH W1N1!!1!

Smaken er som baken

Stemmer det.

 

I dag fikk jeg betennelsen i tanna igjen :(

 

Dessuten låner tyskerene båten min, er alene hjemme og trennger noe som jeg kan kjøre til butikken og handle med. Dessuten er det stress og sykle èn mil når jeg kan ta båten 3km over til sentrum.

hvilken utakant av norge bor du i ??

Lenke til kommentar
7000 er jo ingenting.. Hvis du kjører skadefritt i 5 år, så får du 5000 tilbake ifra Terra Skadeforsikring.(bilforsikring)

Og fra du er 18 til du er 30 rekker du NESTEN 15000..

Men klart, 7000 er sikkert greit og få det..

 

EDIT: Bare sånn til sammenligning :p

Syv tusen i måneden er ganske mye sammenlagt du...

 

Om jeg ikke husker riktig tok det hele utgangspunkt i 1 008 000 kroner tilsammen...

Lenke til kommentar
k750i er vel ikke så veldig annerledes enn k700i?

Camera på den nye min er ihvrtfall digg :love:

k750i har megapixelkamera

2 megapixel faktisk ;)

Tror det kom frem ganske tydelig rett under der, til at du skal dra frem det 10 sider etter :innocent:

driver på og leser alt som har skjedd sidne sist jeg var her :p

 

må jo prøve og lese hele so4 da ;)

Lenke til kommentar
7000 er jo ingenting.. Hvis du kjører skadefritt i 5 år, så får du 5000 tilbake ifra Terra Skadeforsikring.(bilforsikring)

Og fra du er 18 til du er 30 rekker du NESTEN 15000..

Men klart, 7000 er sikkert greit og få det..

 

EDIT: Bare sånn til sammenligning :p

tror han mente 7000 i måneden

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...