Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg var hos en advokat sammen med pappa og mamma i dag. Når jeg blir atten skal jeg bli renteist! Eller ikke... Holder nok ikke til det...

Og når jeg blir stor skal jeg bli voksen.. :):p

 

Men, kan du forklare hva en "renteist" er? Er ikke alle som har ett så utvidet og spacet vokabular..

Lenke til kommentar

Hei hei folkens! :)

 

De to siste dagene har jeg vært en strandløve (:p), og har blitt brun og litt solbrent. Nå skal jeg nok spille litt CS:S, og så blir det vel jobb utover natten. *sukk*

 

Forresten; fikk fjernet advarselen for SMS-språk. :w00t:

Endret av @kd
Lenke til kommentar
Hei hei folkens! :)

 

De to siste dagene har jeg vært en strandløve (:p), og har blitt brun og litt solbrent. Nå skal jeg nok spille litt CS:S, og så blir det vel jobb utover natten. *sukk*

 

Forresten; fikk fjernet advarselen for SMS-språk. :w00t:

Hæ? Har 40% jeg nå. Hvem fjerna det? Snakka du med ueland selv?

Lenke til kommentar

Jeg sendte PM til Ueland, og kilogram tok det opp internt (uten at jeg hadde bedt han om det), så ble advarselen fjernet. Ueland forklarte at han noen ganger tar raid mot SMS-språk, og da er det lett å gi advarsler som han ellers ikke ville gitt.

Endret av @kd
Lenke til kommentar
Søren heller..no skal eg rydde rommet mitt..! men først litt taco ;) *lete etter cola*

 

oi..london skal ha sommer O.L..oi kor eg bryr meg :roll:

 

wish me good luck eyh :p

Rydde rom er morro ...

 

Jeg skulle ha rydda rommet i april en gang tror jeg, men først var jeg slapp, så kom russetida, så kom eksamen, så kom sommerferien. Og rommet trenger virkelig til opprydding og støvsuging.

Lenke til kommentar

Lurer på hvorfor sms språk ikke er tillat..

 

"alle" skjønner vel "jeg" og "d" men jeg støtter den at det kanskje blir litt "dumt" og ha det i ett forum for data og teknologi.. (Kan vel kalle hardware-nettverket for det) Selv bruker jeg veldig lite SMS-språk, bruker det ikke når jeg skriver meldinger med tlf engang. Men håper tlf ikke går som sms-språk? Er vel en "offentlig forkortelse" ellernoe..

Lenke til kommentar
Lurer på hvorfor sms språk ikke er tillat..

 

"alle" skjønner vel "jeg" og "d" men jeg støtter den at det kanskje blir litt "dumt" og ha det i ett forum for data og teknologi.. (Kan vel kalle hardware-nettverket for det) Selv bruker jeg veldig lite SMS-språk, bruker det ikke når jeg skriver meldinger med tlf engang. Men håper tlf ikke går som sms-språk? Er vel en "offentlig forkortelse" ellernoe..

Fordet

Lenke til kommentar

Selvfølgelig er det irriterende å lese innlegg som "OMFG!!!11one jeg r skiklig zuper i cz ik zant?!?!". Men som sagt, jeg mener at skjønn skal brukes i alle tilfeller. Regelrytteri har vi nok av her i landet fra før av.

Endret av @kd
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...