Coke lovin chick Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Coke Lovin Chick: Hver gang jeg ser nicket ditt leser jeg "Cock lovin chick". Eventuelt "Coke lovin dick" :!: Ikke alle som tenker koffert, vettu, darkness|; men hvem vet, kanskje det egentlig skulle være "cock" men så kom det en grov typo? Sorry å skuffe deg..ikke nokke typo det derre ass.. ikke at eg har nokke i mot alternativet Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Må jobbe i morgen, får ikke vært med slektningene fra Bergen. Er så drålig gjort, har vakter hver dag de er her, og da jeg får fri drar de tilbake. så de skal bare vere der mens du er på jobb, må jo vere der i noen dager da!! Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Må jobbe i morgen, får ikke vært med slektningene fra Bergen. Er så drålig gjort, har vakter hver dag de er her, og da jeg får fri drar de tilbake. Er ikke nånt TYPPISK? Men se positivt på det: Da får du penger så du kan ta flyet dit Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Må jobbe i morgen, får ikke vært med slektningene fra Bergen. Er så drålig gjort, har vakter hver dag de er her, og da jeg får fri drar de tilbake. Er ikke nånt TYPPISK? Men se positivt på det: Da får du penger så du kan ta flyet dit Hvorfor tjene penger, for så og bruke de opp på noe så unødvendig som flybillett? Derfor man har mor i huset vett Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Da får du penger så du kan ta flyet dit Hvilket fly? Greier ikke å holde på pengene lenge da, har brukt opp de to tusen jeg fikk i går på klær! Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Haha jeg tok en irriterende flue med handa, kokte opp vann å slegte den oppi den sprella i 2 sek åso daua den, og da skylte jeg den ned i vasken Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Ingen som tenker på dekaffinert cola da? finst det ? i tviling på that Det finnes ja. Smaker helt greit. Men jeg drikker til vanlig kun Pepsi Max og Cola light, så våre smaker kan nok være som baken. Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Haha jeg tok en irriterende flue med handa, kokte opp vann å slegte den oppi den sprella i 2 sek åso daua den, og da skylte jeg den ned i vasken Jøss.. du tok deg no veldig mye bry bare for å kverke den ene fluen Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Haha jeg tok en irriterende flue med handa, kokte opp vann å slegte den oppi den sprella i 2 sek åso daua den, og da skylte jeg den ned i vasken Jøss.. du tok deg no veldig mye bry bare for å kverke den ene fluen Den har irritert meg VELDIG lenge Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Hva syns dere om badeanda mi a? Fet? Var på Obs! Lillestrøm istad. Stod slike i noen pappesker på gulvet der.. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Hva står det på anda? Lame? Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Hva syns dere om badeanda mi a? Fet? Var på Obs! Lillestrøm istad. Stod slike i noen pappesker på gulvet der.. Åhh så skjønn *smelte* like it hadde en sånn før, men så fikk eg badedrage i stedet som eg e veldig glad i..lager sånn gøy pipe lyd..og så en an lilla Lenke til kommentar
Mato Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 sa jeg at jeg var tilbake fra jobb for noen timer siden ??? samma det nå er det kjapptur i dusjen (eller ikke så kjapp heller en lang dusj ) og så er de på jobb i gjenn btw så sin city i går , syntes ikke den var så altforbra , var morsom til tider med tegneseriepreget , men historien var noe forvirrende og tiltider kjedlige og veldig tegneserieklijeaktive Hva jobber du som? Nattskift i et-eller-annet? jeg kjører buss og det er delt sift det går i , begynne 6 om mårran , jobbe 2-3 timer , 3-5 timer pause og så jobbe nye 5 timer Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Hva står det på anda? Lame? :!: Såklart hadde de ikke glasscola på butikken, så da ble det boksecola, da... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Lano... Jeg har badeand med hilton, det er litt mer classy. Hihi Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) Hva står det på anda? Lame? Lano Noen var før meg nå igjen ja .... Endret 6. juli 2005 av Litejk Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Snakkes folkens, må ut og *benarisere* (smøre benar) på garasjedøra.... Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) Hva står det på anda? Lame? Jeg tror det er lano det skal stå. :!: EDIT: Det var noen som kom før meg ja... Igjen.! Endret 6. juli 2005 av sNaXx0r Lenke til kommentar
Mato Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Da vart jeg henta, stikker nå !Alle får klem. *Klem til Bundy* Ikke spam for mye da. *Klem til @kd* Skriv mange gode artikler mens jeg er borte. *Klem til SnowDOG_* kanskje vi treffes. *Klem til Tonio* Du får kose deg med den nye Harry Potter -boka som kommer i sommer. *Klem til Øyvind_dahle* fordi han skal sykle. *Klem til fredrikrb* Du får ha det bra, post flere vitser! *klem til svamp* Takk for din støtte og support, og at du adda meg på msn. *klem til Ueland* Fin å ha på msn -lista er du og du er en hyggelig fyr. *klem til B|Real* Fordi du tenker mye på andre. Og virker som en hyggelig og fin fyr. *klem til Orresnei* For at han er en god msn og klan -venn. Står du ikke på lista er det sannsynligvis fordi jeg ikke rakk å nevne deg . Satte ikke inn noen smileys, håper dere forstår hva som er ironi osv. det til bundy for eksempel var ironi . *Klem til alle sammen* I will miss you all Gleder meg . Også sto ikke jeg der? :\ vi som spillte minigolf på jippi en gang jeg vart og glemt Lenke til kommentar
Mato Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 å. ligner på nabo katta vår ^_^ rambo heter den.hmm. det kom en sommerfugl til. mulig fordi jeg har jordbær her *fjerne jordbær* min neste katt skal hete hund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg