Dr. Mobius Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Hehe! Har de flere sanger enn den? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Som igjen kan oversettes til kjøttmopedbråk hva er kjøttmopedbråk? Eneste som kommer i nærhetn av det var en stil vi skreiv med lærern i første som het kjøttrompetenes hevn eller noe i den duren.... Rullende steiner, vel Coke Lovin Chick: Hver gang jeg ser nicket ditt leser jeg "Cock lovin chick". Eventuelt "Coke lovin dick" Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Jakken var sykt harry da. :!: Ja var ikke meninga noe anna Må være såpass Ja, det må det. Stikker i butikken og kjøper glasscola, jeg... Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 [...]Coke Lovin Chick: Hver gang jeg ser nicket ditt leser jeg "Cock lovin chick". Eventuelt "Coke lovin dick" Eller misforstår og leser "coke" som kokain.. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Kan ikke drikke Cola jeg Går på en allergi medesin som ikke skal ha Koffein, så det går i Iste her Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Jakka til ØB er jo den kewleste evarr! Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Coke Lovin Chick: Hver gang jeg ser nicket ditt leser jeg "Cock lovin chick". Eventuelt "Coke lovin dick" Hehehehehe Det var kanskje litt av meningen også då neida..e faktisk ekstremt glad i cola ... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Kan ikke drikke Cola jeg Går på en allergi medesin som ikke skal ha Koffein, så det går i Iste her Inneholder ikke iste koffein da? Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Kan ikke drikke Cola jeg Går på en allergi medesin som ikke skal ha Koffein, så det går i Iste her Inneholder ikke iste koffein da? Jo, men det er minimalt, men viss ikke mamma er tilstedes drikker jeg Cola driter egentlig i det :!: Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Coke Lovin Chick: Hver gang jeg ser nicket ditt leser jeg "Cock lovin chick". Eventuelt "Coke lovin dick" Hehehehehe Det var kanskje litt av meningen også då neida..e faktisk ekstremt glad i cola ... Da er vi 2 *hente iskald Cola ifra kjøla* Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Kan ikke drikke Cola jeg Går på en allergi medesin som ikke skal ha Koffein, så det går i Iste her Inneholder ikke iste koffein da? Det gjør det vel? Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Eller misforstår og leser "coke" som kokain.. Hm..den hadde eg ikke tenkt på Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Ingen som tenker på dekaffinert cola da? Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Ingen som tenker på dekaffinert cola da? finst det ? i tviling på that Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Kan ikke drikke Cola jeg Går på en allergi medesin som ikke skal ha Koffein, så det går i Iste her stakkars deg da (både cola og allergi medisin ) Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Coke Lovin Chick: Hver gang jeg ser nicket ditt leser jeg "Cock lovin chick". Eventuelt "Coke lovin dick" :!: Ikke alle som tenker koffert, vettu, darkness|; men hvem vet, kanskje det egentlig skulle være "cock" men så kom det en grov typo? Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Ingen som tenker på dekaffinert cola da? shhh..ikke si sånt..som å banne i kirken ! uten..gisp..koffein e ikke cola'n ekte ! akkurat som cola-light, smaker brakkvann ugh Mammut: Nice man du e heldig ass...gikk nettopp tom for cola Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Pøh, jeg er påvirket av dere perverse svin! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) Må jobbe i morgen, får ikke vært med slektningene fra Bergen. Er så dårlig gjort, har vakter hver dag de er her, og da jeg får fri drar de tilbake. Edit: Skrev feil. Endret 6. juli 2005 av Tonio Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Eller misforstår og leser "coke" som kokain.. Hm..den hadde eg ikke tenkt på Hehe, do that ____________________________ Aaah, Cola er så godt.. *sikle* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg