PlatinumFlyer Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Joachim: Hva synes du? Du som er motebevisst.. Frakk jakke ell? Det var hyggelig sagt, men kan nok ikke være like hyggelig tilbake. Ville aldri tatt i den der... Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Var den ikke dyr nok? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Var den ikke dyr nok? Ville du hatt den kanskje? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Var den ikke dyr nok? For faen, da, er det der helt nødvendig? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Var den ikke dyr nok? For faen, da, er det der helt nødvendig? *vaske munnen til med såpe* Hva er dette for et språkbruk? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Ville du hatt den kanskje? Øyh! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Hehe, sorry, jeg synes den var urstygg. T-Solberg kan gjerne skaffe seg en sånn en for min del.. men da later jeg som jeg ikke kjenner han når vi går ute Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Jeg har da aldri sagt at jeg skal ha en sånn. Jeg liker ikke engang Rolling Stones. Hestemusikk Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Jeg har da aldri sagt at jeg skal ha en sånn. Jeg liker ikke engang Rolling Stones. Hestemusikk Hestemusikk! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Jeg har da aldri sagt at jeg skal ha en sånn. Jeg liker ikke engang Rolling Stones. Hestemusikk Stones herjer gata *Mimre tilbake til Stoneskonsert på Valle hovin i 95* Nei men ligger litt i slekta det der med Stones. hehe Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Som igjen kan oversettes til kjøttmopedbråk Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Mormor har en golf eller passat Rolling stones modell.... Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 kjøttmopedbråk? ----------------------------------------------- Aaah! Hvorfor er det så VARMT?! Går jo ikke å sove når det er 40 grader INNE på ROMMET ffs.. Bor i kjeller'n og greier.. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Mormor har en golf eller passat Rolling stones modell.... Tror bare Golf kom med dette.. Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Jeg har da aldri sagt at jeg skal ha en sånn. Jeg liker ikke engang Rolling Stones. Hestemusikk Skjerpings mann ! du vet ikke ka du snakker om Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Mormor har en golf eller passat Rolling stones modell.... Tror bare Golf kom med dette.. trodde det var en golf ja, men ble usikker. (uten at jeg bryr meg veldig mye om min mormor og hva hun kjører...) Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Og det skal legges til at det ikke akkurat er hovedjakka mi menneh, må over til andre sida en tur. hareeeem Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Jeg har da aldri sagt at jeg skal ha en sånn. Jeg liker ikke engang Rolling Stones. Hestemusikk Skjerpings mann ! du vet ikke ka du snakker om Joda, gitt! Vet meget godt hva jeg snakker om. Fikk Rolling Stones inn med teskje på ungdomsskolen. De høres ut som hester og ser ut som hester. Ikke brukende til noe! Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Som igjen kan oversettes til kjøttmopedbråk hva er kjøttmopedbråk? Eneste som kommer i nærhetn av det var en stil vi skreiv med lærern i første som het kjøttrompetenes hevn eller noe i den duren.... Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Du må høre på andre sanger enn Wild horses da vettu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg