Litejk Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Pizza er godt, men det er Mia Pizza som er best den er bare drit god på smak Lenke til kommentar
MagE Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Liker ikke mia pizza, Grandis 4 TEH W1N1!!1! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 "En skikkelig hot pizza" slår alt. Ut og spille fotball, cyas. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Liker ikke mia pizza, Grandis 4 TEH W1N1!!1! Smaken er som baken Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 haha. det er two and a half men. også hvis du søker på charlie harper. kommer det opp en side som heter "charlieharpersucks.com" den siden finnes på virkelig. akkuratt som på episoden:P de må ha laget den sånn at de som sjekker det skal se om den er virkelig :!: Genialt.. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 *Åpne 1 øl av 6 stk* Gooo quart! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) Så jævlig greit. her må vi ha quicktime for og se en film, også er apple faenmeg nede! Søkt google etter det har je gogså. Men alle jævla en linker til apple. Fy jeg hater deg quicktime! Da laster vi ned fra dc Endret 6. juli 2005 av Bundy Lenke til kommentar
MagE Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Liker ikke mia pizza, Grandis 4 TEH W1N1!!1! Smaken er som baken Stemmer det. I dag fikk jeg betennelsen i tanna igjen Dessuten låner tyskerene båten min, er alene hjemme og trennger noe som jeg kan kjøre til butikken og handle med. Dessuten er det stress og sykle èn mil når jeg kan ta båten 3km over til sentrum. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Så jævlig greit. her må vi ha quicktime for og se en film, også er apple faenmeg nede!Søkt google etter det har je gogså. Men alle jævla en linker til apple. Fy jeg hater deg quicktime! Da laster vi ned fra dc Kansje det går med VLC Media Player? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Liker ikke mia pizza, Grandis 4 TEH W1N1!!1! Nå kommer du til å få Warn.... Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Da har man fått i seg 3 ostepølser... Ikke bra.. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Kansje det går med VLC Media Player? VLC > * Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) Big One eier alt.....inkludert Morra di Endret 6. juli 2005 av Liquid Crystal Lenke til kommentar
MagE Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Lurer på om wisky (slik det skrives?) er godt. *prøve* Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Lurer på om wisky (slik det skrives?) er godt. *prøve* Er ikke det beste du får i deg på denne tiden av døgnet nei.. Smaker hæst i lompe Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Hele uken har eg sittet minst 4 timer på ung jobb ! arrrgh..ingen å snakke med for tvillingen min fikk seff fast jobb før meg fikk liten jobb i dag då..2 timers vasking hos gammel dame, som tilfeldigvis e lærer på fana vdg. der eg har søkt Uff...vil ikke tilbake i morgen. Noen som har en bra unnskyldning for å ikke å gå? Btw: grandis e ti tusen ganger bedre enn big one Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Så jævlig greit. her må vi ha quicktime for og se en film, også er apple faenmeg nede!Søkt google etter det har je gogså. Men alle jævla en linker til apple. Fy jeg hater deg quicktime! Da laster vi ned fra dc Kansje det går med VLC Media Player? Nei, pcen slår seg av. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Det smakte tennveske. Brenner det bra tro? Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) Btw: grandis e ti tusen ganger bedre enn big one pff! hva gjør knekkebrød med paprika og muggost på så godt? :!: Det smakte tennveske. Brenner det bra tro? tennveske ja. Morsom hendelse: jeg og noen kompiser skulle lage en bombe i dag, så vi dro ned på Rimi for å kjøpe fyrstikker. Men nei da! av en eller annen grunn hadde de satt 18 års grense på fyrstikker! bah! Men så dro vi bort på Coop Prix da, der kunne vi kjøpe fyrstikker OG Tennveske, men der hadde de 16 års grense på lightere :!: Endret 6. juli 2005 av Liquid Crystal Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Big One eier alt.....inkludert Morra di Btw: grandis e ti tusen ganger bedre enn big one Du får bestemt deg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg