Even. Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Du også? Jeg har valget mellom kavring og pizza til middag. Litt usikker på hva jeg velger. Velg fiskegratteng... *jordbær og is Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Du også? Jeg har valget mellom kavring og pizza til middag. Litt usikker på hva jeg velger. Velg fiskegratteng... *jordbær og is Men bare sånn uten makaroni, den er best nemlig. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Du også? Jeg har valget mellom kavring og pizza til middag. Litt usikker på hva jeg velger. Velg fiskegratteng... *jordbær og is Men bare sånn uten makaroni, den er best nemlig. kavring er best Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Steike solberg pizzaen er god! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Kan det ikke bli natt snart? Vaaarmt.. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Kan det ikke bli natt snart? Vaaarmt.. Agreed. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Hamburger her i dag Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 WTF; regner jo ute Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) WTF; regner jo ute Her også EDIT: Opphold nå.. Men overskyet.. Endret 6. juli 2005 av m3tro89 Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 WTF; regner jo ute 25 grader og sol her i Oslo i henhold til http://weather.com . Kan være enig i sola, men jeg lurer på om det ikke er litt varmere ... Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Drikker boks-cola i 24*c Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Drikker boks-cola i 24*c Boks-cola *Sykle til butikken å kjøpe* Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Det ble kavring til middag, det er litt for slitsomt å lage noe annet i denne varmen. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 haha. det er two and a half men. også hvis du søker på charlie harper. kommer det opp en side som heter "charlieharpersucks.com" den siden finnes på virkelig. akkuratt som på episoden:P de må ha laget den sånn at de som sjekker det skal se om den er virkelig Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Noen som vil ta kontakt på MSN/PM å forklare meg litt om "aktivering av windows XP"? Jeg har et lite "problem" som ikke egner seg i offentligheten... Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Det der er vel på grensen til support ? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Sikkert. *gjemme ansiktet i hendene* Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Du også? Jeg har valget mellom kavring og pizza til middag. Litt usikker på hva jeg velger. Pizza for teh w1n. Nå kommer du til å få warn!! Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Sitter her og kjeder meg jeg. God kveld foresten folkens. Noen som har noe å si om US army spillet? bare for å ha noe å diskutere.... min mening: jeg synes ikke us army er noe bra rett og slett fordi jeg er tillhenger av de mer hemningsløse skytespillene som Quake. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 US army er småmoro. Lenge siden jeg har spilt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg