Bruker-33331 Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) Gikk ut på terrassen nå, og varmen slo i mot meg. Dermed er det avgjort: Jeg venter litt med å gå skikkelig ut. Samme her. *Ha vifte og is* Det var noen gode idéer. Is, here I come. Vifte får jeg nøye meg med PC-vifta. Det var digg med is. *Hente en til* *henter også en til* *Smører vaniljen på blomsten og sier "Kom og spis" Hår i maten er digg Endret 6. juli 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 hvorfor skal POTETKAKENE ligge sammen med LOMPENE i butikken? Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 potet"kakene" er bare tykkere og mer smak i enn vanlige lomper Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Da har jeg nettopp kommet hjem fra stranda. Det var deilig, men det altfor kaldt i vannet etter min smak! Jaja, ikke noe mer solslikking i dag på meg. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Deilig, sommerjobb med 150 i timen Jobba 6 timer i dag, 8 i går og 4 dagen før der! Blir penger ut av sånt Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Høyst diverse, hos en bekjent Montert stillase, og skal starte riving i morra. Snekring neste uke regner jeg med, vi driver og bytter ut et tak Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Aha.. så det blir med andre ord 150 spenn rett i lomma, hver time? Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Møøøø, sa kua da jeg gikk fordi deg.... Da jeg kom tilbake sa den øøøøøøøm? Jeg begynte å lure. Det kunne jo være den snakkende kua, men min svenske venn sa <<Det der er ingen ku, den sa jo møøøø>> Hahahahaha, hehehehe..... va jo litt funny Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Møøøø, sa kua da jeg gikk fordi deg....Da jeg kom tilbake sa den øøøøøøøm? Jeg begynte å lure. Det kunne jo være den snakkende kua, men min svenske venn sa <<Det der er ingen ku, den sa jo møøøø>> Hahahahaha, hehehehe..... va jo litt funny Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) Nei, den skulle ikke fårstås.... *Fjernet* Den e jo så teit at den kunne være litt artig? Endret 6. juli 2005 av -Martin- Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Møøøø, sa kua da jeg gikk fordi deg....Da jeg kom tilbake sa den øøøøøøøm? Jeg begynte å lure. Det kunne jo være den snakkende kua, men min svenske venn sa <<Det der er ingen ku, den sa jo møøøø>> Hahahahaha, hehehehe..... va jo litt funny eeh .. jo .. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Ble trøtt nå jeg.. Teste senga ett par timer.. snakkes da HWnorge.. Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) De hadde fått basseng på gamle hjemmet... De stupte fra 5metern og 10 metern. Så spurte jeg en gamling: ''Liker dere det nye bassenget?'' Gamlingen: ''Ja, MEN det blir ennå bedre når vi får vann i det!'' Endret 6. juli 2005 av -Martin- Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 De hadde fått basseng på gamle hjemmet...De stupte fra 5metern og 10 metern. Så spurte jeg en gamling: ''Liker dere det nye bassenget?'' Gamlingen: ''Ja, MEN det blir ennå bedre når vi får vann i det!'' ok *Ostepølser* Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) Du også? Jeg har valget mellom kavring og pizza til middag. Litt usikker på hva jeg velger. Endret 6. juli 2005 av ZLatzman Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Du også? Jeg har valget mellom kavring og pizza til middag. Litt usikker på hva jeg velger. Pizza for teh w1n. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg