Bruker-33331 Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 jeg har klippet meg. ikke at det er så spennende. kommer ann på hva du deffinerer med spennende. Se maling tørke. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 nå må jeg komme meg ut litt... Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 God Morgen Da var døgnrytmen ødelagt igjen. Har faktisk døgna i dag i håp om å få fixa min ... :sleepy: Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 omg. det er seriøst 30 grader i skyggen her. 27 grader inne. jeg koker over. har gått helt til frisøren og tilbake. det er vel 5 km ca. midt i sol steika. Blah. Jeg sykler Skjetten rundt med aftenposten i to timer. Det er varmt. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) Da var 512mb ekstra ram og Logitech MX518 på vei ifra PSData.. Det var jo leit.. Hm, skulle stå 518, men tenkte vel på 512 ram da.. Endret 6. juli 2005 av Mammuten Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Da var 512mb ekstra ram og Logitech MX518 på vei ifra PSData.. Det var jo leit.. Hm, skulle stå 518, men tenkte vel på 512 ram da.. ... leit for pængpungen Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 EDIT2: Nevnte jeg at jeg liker og pælme napalm på katter og løpe etter dem med lighter?HER BOR JEG! Du og de løgnene dine. Jeg bodde to gater unna før. Begynte å lure litt. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Da var 512mb ekstra ram og Logitech MX518 på vei ifra PSData.. Det var jo leit.. Hm, skulle stå 518, men tenkte vel på 512 ram da.. ... leit for pængpungen Tja, får masse penger snart uansett.. Og begynner og "jobbe" neste uke.. Lærlingmænnen.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 EDIT2: Nevnte jeg at jeg liker og pælme napalm på katter og løpe etter dem med lighter?HER BOR JEG! Du og de løgnene dine. Jeg bodde to gater unna før. Begynte å lure litt. Mvuhaha. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) EDIT: Hæ? Dobbelpost. ¨ Med 2 minutter's mellomrom! Endret 6. juli 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Du ass! Vurderer om jeg skal gidde å gå utenfor huset i dag. Det er så koselig her foran skjermen. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Gikk ut på terrassen nå, og varmen slo i mot meg. Dermed er det avgjort: Jeg venter litt med å gå skikkelig ut. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Hm, lurer på om jeg skal lage no mat jeg.. Hjemme alene, vært hele uka, så blir liksom litt at en glemmer og spise før en får vondt i magen og i hue.. Tror jeg mikser no nå jeg.. Steike grillpølser. Selvføøølgelig ostegrill.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Gikk ut på terrassen nå, og varmen slo i mot meg. Dermed er det avgjort: Jeg venter litt med å gå skikkelig ut. Samme her. *Ha vifte og is* Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Hm, lurer på om jeg skal lage no mat jeg.. Hjemme alene, vært hele uka, så blir liksom litt at en glemmer og spise før en får vondt i magen og i hue.. Tror jeg mikser no nå jeg.. Steike grillpølser. Selvføøølgelig ostegrill.. Kom og tørk opp, du fikk meg til og sikle! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Gikk ut på terrassen nå, og varmen slo i mot meg. Dermed er det avgjort: Jeg venter litt med å gå skikkelig ut. Samme her. *Ha vifte og is* Det var noen gode idéer. Is, here I come. Vifte får jeg nøye meg med PC-vifta. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Hm, lurer på om jeg skal lage no mat jeg.. Hjemme alene, vært hele uka, så blir liksom litt at en glemmer og spise før en får vondt i magen og i hue.. Tror jeg mikser no nå jeg.. Steike grillpølser. Selvføøølgelig ostegrill.. Kom og tørk opp, du fikk meg til og sikle! *Kommer* Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Gikk ut på terrassen nå, og varmen slo i mot meg. Dermed er det avgjort: Jeg venter litt med å gå skikkelig ut. Samme her. *Ha vifte og is* Det var noen gode idéer. Is, here I come. Vifte får jeg nøye meg med PC-vifta. Det var digg med is. *Hente en til* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg