Shikaru Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Vi har et par-tre småkatter som elsker å ligge under terassen og drite. Særlig om vinteren, for da er det snø over alt ellers. Lukter alvorlig ille om våren. edit: det er altså ikke våre katter, det er naboenes katter som har slått seg til ro her. Softgun er en fin metode og bli kvitt småjævler. Tror ikke naboene hadde blitt så glade. Vi bruker kjemisk krigføring (hvitløk, salmiakk) og hageslange for å bli kvitt dem. Begynner å få overtaket nå. du kan jo gjøre det samma som de gjør mot deg :!: Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Vi skal kanskje, _kanskje_, få katt etter sommerferien. <3 I så tilfelle, gled deg! Fikk en for 2 måneder siden, den er utrolig nydelig!! Hvis du liker katter, vil du få det mye gøy framover. Edit: Tatt med K750i. *Vil ha* (Absolutt ikke mobilen, men katt.) Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Liker faktisk d500,en min ganske godt og jeg Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 k750i er vel ikke så veldig annerledes enn k700i? Camera på den nye min er ihvrtfall digg Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) Vi har et par-tre småkatter som elsker å ligge under terassen og drite. Særlig om vinteren, for da er det snø over alt ellers. Lukter alvorlig ille om våren. edit: det er altså ikke våre katter, det er naboenes katter som har slått seg til ro her. Softgun er en fin metode og bli kvitt småjævler. Hva trenger du da? tre-fire 9x19mm parabellum gjennom fjeset? Hvis du driver og plager dyr, så kan du legge igjen adresse, telefonnummer og fullt navn. Beklager for det der. Endret 2. november 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) Kevin Bøsei ? Beklager for det der. Endret 2. november 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) Vi får håpe det går bra. Hvis noen skulle komme kan du vel bare flykte til SnowDOG_? Tviler på at folk prøver seg da. edit: tenkte litt feil ja. Blir litt langt å dra. Endret 6. juli 2005 av ZLatzman Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 da ver internetten tilbake... ikke at det hjalp så mye, sovna klokka 5... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 k750i er vel ikke så veldig annerledes enn k700i?Camera på den nye min er ihvrtfall digg k750i har megapixelkamera Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Vi får håpe det går bra. Hvis noen skulle komme kan du vel bare flykte til SnowDOG_? Tviler på at folk prøver seg da. edit: tenkte litt feil ja. Blir litt langt å dra. Hvorfor det? Bare kult og slåss litt avogtil. Og han bor på sortland, jeg bor i oslo nå Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 k750i er vel ikke så veldig annerledes enn k700i?Camera på den nye min er ihvrtfall digg k750i har megapixelkamera Har den ikke 2megapixler eller bare blander jeg den med en annen mobil Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 k750i er vel ikke så veldig annerledes enn k700i?Camera på den nye min er ihvrtfall digg k750i har megapixelkamera Hele 2 stykker Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) Jepp, 2mp. Megapixel er i hvert fall megapixel enten det er én eller flere. Føler jeg har helgardert meg ;P Endret 6. juli 2005 av darkness| Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Så snill du er Gohan. Hjelper små hjelpesløse vesener. kommer ann på vesenet er det en mygg så kan det si smakk. De er ikke små hjelpesløse vesener. De er onde blodsugende jævler. Litt forskjell der. Når ble sommerfugler blodsugende vesener? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Dette er vel support, men det er support for å unngå support i denne tråden! Jeg trenger en dings for å lade USB-devicer uten PC. I hvilket forum skal jeg spørre? Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 usb dings forumet Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Hva skal du lade? Du trenger vel et slags adapter.. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Var det kult på Quarten ell Anette? Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Goood morgen, har sovet fra 08.00 til nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg