Shikaru Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Da vart jeg henta, stikker nå !Alle får klem. *Klem til Bundy* Ikke spam for mye da. *Klem til @kd* Skriv mange gode artikler mens jeg er borte. *Klem til SnowDOG_* kanskje vi treffes. *Klem til Tonio* Du får kose deg med den nye Harry Potter -boka som kommer i sommer. *Klem til Øyvind_dahle* fordi han skal sykle. *Klem til fredrikrb* Du får ha det bra, post flere vitser! *klem til svamp* Takk for din støtte og support, og at du adda meg på msn. *klem til Ueland* Fin å ha på msn -lista er du og du er en hyggelig fyr. *klem til B|Real* Fordi du tenker mye på andre. Og virker som en hyggelig og fin fyr. *klem til Orresnei* For at han er en god msn og klan -venn. Står du ikke på lista er det sannsynligvis fordi jeg ikke rakk å nevne deg . Satte ikke inn noen smileys, håper dere forstår hva som er ironi osv. det til bundy for eksempel var ironi . *Klem til alle sammen* I will miss you all Gleder meg . Også sto ikke jeg der? :\ vi som spillte minigolf på jippi en gang Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) Du er ikke viktig nok Han glemte deg vel EDIT: Fortsetter jeg og svare på alt så kommer ingen til og slå meg Endret 6. juli 2005 av Bundy Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) Snufs, jeg er da ikke på 24/7.Hade TSP! Zlatzman, Jeg og @kd har flest innlegg. Og vi er her minst Det er fordi vi andre bare leser innleggene deres EDIT: hade tsp. Får håpe du ikke dør uten dataen Endret 6. juli 2005 av danielsn Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 haha. da kan du svare på detta: Hvis ni-san = 13. hvorfor er det da det samme som f.eks "bror" og lignende? Språket er japansk. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Snufs, jeg er da ikke på 24/7.Hade TSP! Zlatzman, Jeg og @kd har flest innlegg. Og vi er her minst Det er fordi vi andre bare leser innleggene deres Joa, hvorfor skrive når man ka nlese andre sine innlegg Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Da er det vel bare jeg som har fått illusjon av at du er på hele tida, men er det rart når du har 748-innlegg her? Leser så mange innlegg at hjernen blir overbelasta av sanseinntrykk. Og så er jeg her mest når jeg er trøtt på kvelden, så da husker jeg ikke like bra tror jeg. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) Da er det vel bare jeg som har fått illusjon av at du er på hele tida, men er det rart når du har 748-innlegg her? Leser så mange innlegg at hjernen blir overbelasta av sanseinntrykk. Og så er jeg her mest når jeg er trøtt på kvelden, så da husker jeg ikke like bra tror jeg. Bruker en kina gutt som poster drit når jeg sover så.. Er kanskje her, hva? 2 timer om dagen Faktisk har jeg are 20% warn. Og 10% var fordi jeg sa "omfs omfs omfs!!!" til et teit fyr Jeg var en av de første ueland tok raid på Endret 6. juli 2005 av Bundy Lenke til kommentar
TSP Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 EDIT: hade tsp. Får håpe du ikke dør uten dataen Tja, nå ryktes det at min fetter kommer med sin bærbare . *klem til Gohan* Fin minigolfkamp. Posta forrige innlegg litt for tidlig, trodde de kom, men nå kommer de! Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Ta med deg dataen din da Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 jeg vant over deg på minigolf Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 jeg vant over deg på minigolf Meg vil du aldri slå (not) Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Døgn rytme er noe dritt går ikke and å sove jo Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) Usj. Fuglen vår døde i natt. Var vel syk ellerno. Det var andre fuglen vi har hatt som har dødd. Endret 6. juli 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
riktig Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Usj. Fuglen vår døde i natt. Var vel syk ellerno. Det var andre fuglen vi har hatt som har dødd. Kondolerer Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) Usj. Fuglen vår døde i natt. Var vel syk ellerno. Det var andre fuglen vi har hatt som har dødd. fuglen min stupte for noen måneder siden, Den ble 14 år gammel, og var med på stort sett alt. EDIT: til og med støvsugeren Endret 6. juli 2005 av danielsn Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Vår ble fire, den forrige ble to. :/ Den forrige var jo nesten blind, så den fløy rett inn i baderomsveggen, for 50. gang. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 God Morgen folks. Fikk ny mobb i går, K700i Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Usj. Fuglen vår døde i natt. Var vel syk ellerno. Det var andre fuglen vi har hatt som har dødd. første fuglen min blei bare 2 den :\ er alltid trist når man mister kjæledyret sitt Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 God Morgen folks. Fikk ny mobb i går, K700i Heldigrisen! Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 God Morgen folks. Fikk ny mobb i går, K700i Heldigrisen! Tja, skal vi gå å teste ut en Qtek S100? Eller kanskje SE p910i Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg