Marvil Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Hvor lang tid tar det fra man sender en rapportering til en admin mottar den? Synes det tar grufull lang tid Tiden det går fra du trykker rapporter, til den er tilgjengelig for moderator, går på samma tid som det går å poste et innlegg i en tråd (dvs automatisk). Hvor lang tid det går før noen ser den, er en annen sak, da det er avhengig om det er noen moderatorer tilstede, osv.. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Rapporteringen din er ihvertfall behandlet Blackslash. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 (endret) never mind Endret 15. mai 2005 av aero^^ Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Rapporteringen din er ihvertfall behandlet Blackslash. Wee! Jeg gidder ikke å sove... Nå skal jeg finne two on two.... Jeje.... Vi (vTp) kommer til å vinne så rått! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Jeg er Våken! Gå og legg deg igjen. I dag blir det baguette med skinke og ost stekt i ovnen til frokost. Knis. Vurderer å brenne ut en film, og se på den i stua. Tingen er at det tar så lang tid å encode til DVD... Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Jeg er Våken! Gå og legg deg igjen. I dag blir det baguette med skinke og ost stekt i ovnen til frokost. Knis. Vurderer å brenne ut en film, og se på den i stua. Tingen er at det tar så lang tid å encode til DVD... Hvorfor ikke bare dra en kabel fra PCen til stuen? Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Jeg er Våken! Gå og legg deg igjen. I dag blir det baguette med skinke og ost stekt i ovnen til frokost. Knis. Vurderer å brenne ut en film, og se på den i stua. Tingen er at det tar så lang tid å encode til DVD... Jeg vet, skulle legge lost på dvd, tok 15 timer bare å decode. Ga opp. Skal lane litt i dag Jeg eier i splintercell pandora tomrrow. Lenke til kommentar
phax Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 tv-out er tingen. forutsatt at man har tv'n forholdsvis nært pc'n da. men finns jo trådløs overføring også da. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Jeg er Våken! Gå og legg deg igjen. I dag blir det baguette med skinke og ost stekt i ovnen til frokost. Knis. Vurderer å brenne ut en film, og se på den i stua. Tingen er at det tar så lang tid å encode til DVD... Hvorfor ikke bare dra en kabel fra PCen til stuen? jeg har desverre ikke noen TV-ut-kabel som er over 15 meter lang. Signalene går vel ikke så langt uansett. Gidder ikke flytte pcen ned heller. Lenke til kommentar
phax Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 (endret) jeg har desverre ikke noen TV-ut-kabel som er over 15 meter lang. Signalene går vel ikke så langt uansett. Gidder ikke flytte pcen ned heller. min svideo kabel er 10meter lang, eller nå er den bare 5 da etter ørkenrotta mi fant den.. men hvertfall, tror ikke 15meter skulle være noe særlig problem med tanke på signal. edit: men den rasketste og enkleste løsningen er vel bare og laste ned den fullt lovlige lærevideoen din i svcd format. sett at du har ei passelig oppegående internettlinje da. Endret 15. mai 2005 av phax Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 i've got a 2m long tv-out cabel Lenke til kommentar
phax Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 i've got a 2m long tv-out cabel my penis is bigger than yours. Lenke til kommentar
phax Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 skal vi måle? faen for et grått vær det skulle være ute, lyst å ta meg en sykkeltur.. Lenke til kommentar
robB Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Nå skal jeg snart til Bergen og "prøve" den nye kinoen. Skal se xXx 2. *Borte* Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 (endret) skal vi måle? faen for et grått vær det skulle være ute, lyst å ta meg en sykkeltur.. drive ladestien Endret 15. mai 2005 av ATi-Radeon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg