Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor lang tid tar det fra man sender en rapportering til en admin mottar den? Synes det tar grufull lang tid :p

Tiden det går fra du trykker rapporter, til den er tilgjengelig for moderator, går på samma tid som det går å poste et innlegg i en tråd (dvs automatisk). Hvor lang tid det går før noen ser den, er en annen sak, da det er avhengig om det er noen moderatorer tilstede, osv..

Lenke til kommentar
Jeg er Våken!

Gå og legg deg igjen.

 

I dag blir det baguette med skinke og ost stekt i ovnen til frokost. Knis. Vurderer å brenne ut en film, og se på den i stua. Tingen er at det tar så lang tid å encode til DVD...

Jeg vet, skulle legge lost på dvd, tok 15 timer bare å decode. Ga opp.

 

Skal lane litt i dag :) Jeg eier i splintercell pandora tomrrow.

Lenke til kommentar
Jeg er Våken!

Gå og legg deg igjen.

 

I dag blir det baguette med skinke og ost stekt i ovnen til frokost. Knis. Vurderer å brenne ut en film, og se på den i stua. Tingen er at det tar så lang tid å encode til DVD...

Hvorfor ikke bare dra en kabel fra PCen til stuen?

jeg har desverre ikke noen TV-ut-kabel som er over 15 meter lang. Signalene går vel ikke så langt uansett. Gidder ikke flytte pcen ned heller.

Lenke til kommentar

jeg har desverre ikke noen TV-ut-kabel som er over 15 meter lang. Signalene går vel ikke så langt uansett. Gidder ikke flytte pcen ned heller.

min svideo kabel er 10meter lang, eller nå er den bare 5 da etter ørkenrotta mi fant den.. men hvertfall, tror ikke 15meter skulle være noe særlig problem med tanke på signal.

 

edit: men den rasketste og enkleste løsningen er vel bare og laste ned den fullt lovlige lærevideoen din i svcd format.

 

sett at du har ei passelig oppegående internettlinje da.

Endret av phax
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...