Mato Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 hehe jaja - nå legger jeg meg natta da Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) YaJ! enda en av disse nettene hvor søvn ikke eksisterer... Jaja...har på det meste gått 3 dager uten søvn Edit: *føle seg alene* Endret 6. juli 2005 av haddis Lenke til kommentar
TSP Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) Ja folkens, da er tiden snart inne! En gang rundt klokka 11:00 reiser jeg altså med min og min søst.... (ok, skal ikke si mer jeg ) Til Blomsterdalen reiser jeg hvertfall, skal bli sinnsykt kos . Edit: Ønsker alle her fra forumet en hjertelig, koselig, hyggelig ferie mens jeg er borte. I will miss you guys! . Kunne ikke klart hele den måneden uten PC, hvis ikke fettern min kommer med sin, uten å tenke på dere . Ønsker dere alt godt! Kanskje jeg på mystisk vis mæter SnowDOG_ eller noen andre bergensere... Endret 6. juli 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Mato Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 da har eg vert på jobb sitte her og kjede meg litt da , heiltaleine ser det ut som Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Neida...sitter her enda å klaner i veggen... jeg vil SOVE! Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Hehe våkna nå, Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Jeg og vil snu døgne. Skal legge meg snart .. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Skulle gjerne lagt meg...men nei, nå kommer dama hit snart... Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) Fikk ikke lagt meg i går jeg, en eller annen idiot klarte å prestere med å klippe plen! Var enten pappa eller naboen Edit: Tons of leif Edit2: En til leif Endret 6. juli 2005 av mini me Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Noen som vet hva disse hundene heter? og hvor mye dem koster? Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Nommin! Så søt! Vet desverre ikke hva den heter. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) Mhm, syntes dama fortjener en slik liten dott....men er jo umulig å få tak i! Spess siden jeg ikke vet hva dem heter Endret 6. juli 2005 av haddis Lenke til kommentar
TSP Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Skrev som et olja lyn i sted , skal liksom få sjekka innom en del på forumet før jeg drar. Har en føelse av at tastaturet mitt fortjener en pause . Skulle gjerne skrevet mer både her og der, men har ikke tid! Lenke til kommentar
svamp Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Jeg skjønte ikke en dritt av hva du prøvde å fortelle. Ikke for å være slem, men vi trenger ikke vite hvem folk er, hvordan de er i slekt, hvor de bor og hvem som er deres beste venner. Sånt blir bare Fredrik forvirret av. Sorry, fredrik. Vet ikke hvorfor men jeg bare må liksom. Skammer meg . Dask meg de som vil... *Daske* Det var det jeg sa! I Blomsterdalen har jeg vært, 1 gang. --- Jeg reiser også vekk et par dager, vær nå greie og hold dere i det minste under 50 nye sider Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 God morgen sovende HW Lenke til kommentar
TSP Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Good day to you! Then I'll jump in the shower! *være travel* Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 God morgen. nå er jeg halvveis våken. vokna i sjokk fordi jeg ikke visste hvor mye klokka var. skal klippe meg i dag :\ må ikke komme forseint. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Good day to you! Then I'll jump in the shower! *være travel* God tur. Ha det hyggelig. Svi deg på sola. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 JA god morgen ale sammen, nå siter jeg på jobben og programmerer et reggister. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg