Litejk Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 spille litt ski stunts! rått spill! Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Snowdog ligger på lur. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 det er faen meg 3 fluer her Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 det er faen meg 3 fluer her Hent en avsagd hagle. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 det er faen meg 3 fluer her Hent en avsagd hagle. Hehe, hadde jeg vert aleine hadde jeg henta støvsugeren er tått å lage filter, med skarpe kanter, det kutter de i fillebiter Er blitt lyst igjen her når, med tåke å greier :!: Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Eller, som jeg liker, noe som spyr flammer. Dekker et større området, vekker ikke hele nabolaget, og er helt sikker på å drepe jævlene. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Eller, som jeg liker, noe som spyr flammer. Dekker et større området, vekker ikke hele nabolaget, og er helt sikker på å drepe jævlene. det enkleste er stealth, stikke bort till usa å stjæle et F117fly går faen ikke an, slik som på 24!!LOL er nok LITT strengere rundt et slikt fly ja :!: Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Really? Men noe som spyr flammer er lett da. Deo + lighter = fluedreper. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 OooAA!!! Fanden ta PS, har holdt på i evigheter med å lage en "klode" på egenhånd...PS måtte jo bare klikke! *idiot som ikke saver* Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 OooAA!!!Fanden ta PS, har holdt på i evigheter med å lage en "klode" på egenhånd...PS måtte jo bare klikke! *idiot som ikke saver* PS? PLay station? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Oi! Fant en tusenlapp i innkurven min!!! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 OooAA!!!Fanden ta PS, har holdt på i evigheter med å lage en "klode" på egenhånd...PS måtte jo bare klikke! *idiot som ikke saver* PS? PLay station? Ettersom jeg er trøtt klarer jeg ikke bedømme om det der var ironi eller ikke. Så PS = Photoshop. Programmet 'alle' har, og 'ingen' betaler for. (bruker Corel PhotoPaint selv) Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 OooAA!!!Fanden ta PS, har holdt på i evigheter med å lage en "klode" på egenhånd...PS måtte jo bare klikke! *idiot som ikke saver* PS? PLay station? Ettersom jeg er trøtt klarer jeg ikke bedømme om det der var ironi eller ikke. Så PS = Photoshop. Programmet 'alle' har, og 'ingen' betaler for. (bruker Corel PhotoPaint selv) det var ironi, seff sjønnte jeg at det var Photoshop du mente...bygge klode på PLaystation?? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 haddis var det som mente det Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 haddis var det som mente det ja, er trøtt merker det nå Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Photoshop. Programmet 'alle' har, og 'ingen' betaler for. Pøh, er ikke så dyrt Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Nå legger jeg meg. Natta folkz. Snakkes nok en dag. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Nå legger jeg meg. Natta folkz. Snakkes nok en dag. Jeg joiner! (nei, ikke sammen med Tomat-Ulf, hvis noen hadde tenkt å lage noe humor ut av det) God natt alle sammen! Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Nå legger jeg meg. Natta folkz. Snakkes nok en dag. Jeg joiner! (nei, ikke sammen med Tomat-Ulf, hvis noen hadde tenkt å lage noe humor ut av det) God natt alle sammen! natta begge to Lenke til kommentar
TSP Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Jeg skjønte ikke en dritt av hva du prøvde å fortelle. Ikke for å være slem, men vi trenger ikke vite hvem folk er, hvordan de er i slekt, hvor de bor og hvem som er deres beste venner. Sånt blir bare Fredrik forvirret av. Sorry, fredrik. Vet ikke hvorfor men jeg bare må liksom. Skammer meg . Dask meg de som vil... For de som forresten liker mine lange innlegg kan de ta seg en tur innom "Tilbakemeldinger om forumet" ... Var ikke så himla langt egentlig da, hadde egentlig mer på hjertet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg