Zlatzman Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Jeg sier at dere må gå og legge dere, spille et spill eller se en film. Tenk så mye morsomt du kan lese i morgen, uthvilt og det hele. *le av tåpelige overtrøtte folk* Hey?! Jeg ler av meg selv jo. (ehh haha ha ha...) Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Jeg skjønte ikke en dritt av hva du prøvde å fortelle. Ikke for å være slem, men vi trenger ikke vite hvem folk er, hvordan de er i slekt, hvor de bor og hvem som er deres beste venner. Sånt blir bare Fredrik forvirret av. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 kommer kun møll inn her du moste (eide :!: ) henne da? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 På grunn av uvilje til å sove i egen seng vil jeg tro at dronninga ikke ble eid. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 På grunn av uvilje til å sove i egen seng vil jeg tro at dronninga ikke ble eid. Prahaha, eid av en knøtt, type kvinne hahaha huff, på tide å sove... not... snudd døgnet, snudd døgnet Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Er klokka 3 allerede??!?!?? Skal jo stå opp snart.. Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Er klokka 3 allerede??!?!?? Skal jo stå opp snart.. øh. Javel? Bruker ikke å stå opp før 3 om dagen heller da EDIT: 5 om dagen, 6 om natten Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 5 om dagen, 6 om natten Når jeg ler av den er det ille! Skal bare "kjøpe" litt mer musikk før jeg legger meg. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Hva gjør man når man kjeder seg midt på natten? Man finner frem potetgull og dip og setter Sleepaway Camp 3 inn i DVD-spilleren! Sees om en drøy time. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 usj, får ikke sove, det er lyst ute, selv med mørke gardiner, et vist program behandler visan min, så dataen må stå på, og fuglene kvitrer.... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Freaky Friday var jo skikkelig godfilm det også. Ti poeng! Mamma kom inn for halvannen time siden... "Få av den TV'en". Spilte borte vekk, bare "hææææ?" og slo av. I følge mamma er jeg sånn om natten, og jeg nekter for alt i morgen, husker ingenting jeg... Hehehe, må ihvertfall stå opp klokken elleve nå... Natta! Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 usj, får ikke sove, det er lyst ute, selv med mørke gardiner, et vist program behandler visan min, så dataen må stå på, og fuglene kvitrer.... Også kalt morgenen. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/07/05/436630.html Haha! Ikke lenger lov å bruke små barn som kamelryttere i De Forente Arabiske Emirater. Damnit. Barnejockeyene knyttes fast til kamelryggen, og risikerer å falle av og bli trampet på. Burde kidnappe seg noen speidere og, så kanskje de klarer å knyte skikkelig. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 usj, får ikke sove, det er lyst ute, selv med mørke gardiner, et vist program behandler visan min, så dataen må stå på, og fuglene kvitrer.... Også kalt morgenen. det var det det kalles Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/07/05/436630.html Haha! Ikke lenger lov å bruke små barn som kamelryttere i De Forente Arabiske Emirater. Damnit. Barnejockeyene knyttes fast til kamelryggen, og risikerer å falle av og bli trampet på. Burde kidnappe seg noen speidere og, så kanskje de klarer å knyte skikkelig. hahaaa :!: enig med å ta noen speidere og så løses alt EDIT: går og prøver å sove, poster jeg ikke mer her eller andre steder sover jeg Endret 6. juli 2005 av chokke Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 NEI..... eg legger meg. God natt folkens! Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 NEI..... eg legger meg. God natt folkens! Natta! EDIT: PArtY Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Det var ikke noe kjekt å se film, så jeg slo av å sitter heller her.... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 ojojoj, så en snarvei til "elastomania", verdens mest tragiske motosykkelspill som jeg måtte underholdes med ^^ men NÅ vil jeg sove borte forever (til 11-14 i morra) O.o måtte bare ha med den, misbruker den og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg