Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg husker en gang for mange år siden når kusina og fettern min overnatta. Da var det en sånn "langbein" som fløy rundt, og kusina mi fikk overbevist fettern min om at de beit deg når du sov, og var farlige. :!:

RÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅLF LOLOLOLOL :lol: :lol:

 

:ermm:

 

 

Warn, for SMS-Språk :shrug:

Endret av TheMasteR
Lenke til kommentar
Jeg husker en gang for mange år siden når kusina og fettern min overnatta. Da var det en sånn "langbein" som fløy rundt, og kusina mi fikk overbevist fettern min om at de beit deg når du sov, og var farlige. :!:

RÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅLF LOLOLOLOL :lol: :lol:

 

:ermm:

jaha!

 

 

Da kårer jeg side 825 til ''Natthumors siden''

 

 

;=)

Lenke til kommentar
Jeg husker en gang for mange år siden når kusina og fettern min overnatta. Da var det en sånn "langbein" som fløy rundt, og kusina mi fikk overbevist fettern min om at de beit deg når du sov, og var farlige. :!:

RÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅLF LOLOLOLOL :lol: :lol:

 

:ermm:

jaha!

 

 

Da kårer jeg side 825 til ''Natthumors siden''

 

 

;=)

(sett in morsom setning)

 

men seriøst, er det kun jeg som ha r 150 poster på hver side? mindre blaing :D

Lenke til kommentar

Wæææææææ! Jeg tror jeg så dronninga her i dag, og nei ikke dronning Sonja. Det var dronningmauren og den krøp inn på rommet mitt :scared: .

Heldigvis skal jeg ikke ligge i den senga på en stund.

 

By the way, svamp er veldig flink til å hjelpe folk, er han evig takknemlig!

 

Da skal jeg snart altså til Bergen, er ikke helt 100% ferdig med pakkinga enda... Savner mamma litt nå :( .

Drar med min og min søsters firmenning, som også er min søsters besteveninne, sine besteforeldre i morgen klokka 11:00 da de har vært i Tønsberg, og kjører med de til Blomsterdalen der min mormor og morfar bor. De er naboer og bor bare noen hundre meter bortenfor.

Så vil etterhvert mine to fettere komme (som er 18 og 22). Gleder meg!

 

*legge denne siden av SO 4 i "bokmerker"*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...