SkyMarshall Arts Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Samma her ... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Værst skikkelig alumbanselyd? http://www1.ortonage.com/images/p274.jpg Alu-bamse? :!: Den lo jeg av. Er nok litt trøtt jeg også. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Tenkte meg det Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) *jaktepådenlillefluensomerpårommetmittenplass* *denlillefluenleverikkemer* Endret 6. juli 2005 av Strategery Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 *jaktepådenlillefluensomerpårommetmittenplass* har en her jeg og, den sitter seg på skjermen, enesteplassen jeg ser den,og jeg vill ikke splasje den på skjemen akkurat Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 pleier å få sånne store "langbein" med vinger her jeg smasher de inn i veggen. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Mmmmmmmm, insekter. Natta, dudes. Ser deg, Ø.B.. *kose på folk* Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Jeg husker en gang for mange år siden når kusina og fettern min overnatta. Da var det en sånn "langbein" som fløy rundt, og kusina mi fikk overbevist fettern min om at de beit deg når du sov, og var farlige. :!: Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Natta, dudes. Ser deg, Ø.B.. *kose på folk* hehe. ja ok. God natt til deg også Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) Jeg husker en gang for mange år siden når kusina og fettern min overnatta. Da var det en sånn "langbein" som fløy rundt, og kusina mi fikk overbevist fettern min om at de beit deg når du sov, og var farlige. :!: RÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅLF LOLOLOLOL :lol: Warn, for SMS-Språk Endret 6. juli 2005 av TheMasteR Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Jeg husker en gang for mange år siden når kusina og fettern min overnatta. Da var det en sånn "langbein" som fløy rundt, og kusina mi fikk overbevist fettern min om at de beit deg når du sov, og var farlige. :!: RÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅLF LOLOLOLOL :lol: jaha! Da kårer jeg side 825 til ''Natthumors siden'' ;=) Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Jeg sier at dere må gå og legge dere, spille et spill eller se en film. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Jeg husker en gang for mange år siden når kusina og fettern min overnatta. Da var det en sånn "langbein" som fløy rundt, og kusina mi fikk overbevist fettern min om at de beit deg når du sov, og var farlige. :!: RÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅLF LOLOLOLOL :lol: jaha! Da kårer jeg side 825 til ''Natthumors siden'' ;=) (sett in morsom setning) men seriøst, er det kun jeg som ha r 150 poster på hver side? mindre blaing Lenke til kommentar
Even. Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Har akkurat kommet inn i normal døgnrytme igjen, men det kan man ikke ha noe av i ferien. Tenkte jeg skulle prøve å ødelegge døgnrytmen min igjen Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Har akkurat kommet inn i normal døgnrytme igjen, men det kan man ikke ha noe av i ferien. Tenkte jeg skulle prøve å ødelegge døgnrytmen min igjen huff, min er ødelagt for lenge siden soving er oppskrytt :!: Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Det er ikke godt å sove om sommeren, er for varmt Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Det er ikke godt å sove om sommeren, er for varmt Lenke til kommentar
TSP Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Wæææææææ! Jeg tror jeg så dronninga her i dag, og nei ikke dronning Sonja. Det var dronningmauren og den krøp inn på rommet mitt . Heldigvis skal jeg ikke ligge i den senga på en stund. By the way, svamp er veldig flink til å hjelpe folk, er han evig takknemlig! Da skal jeg snart altså til Bergen, er ikke helt 100% ferdig med pakkinga enda... Savner mamma litt nå . Drar med min og min søsters firmenning, som også er min søsters besteveninne, sine besteforeldre i morgen klokka 11:00 da de har vært i Tønsberg, og kjører med de til Blomsterdalen der min mormor og morfar bor. De er naboer og bor bare noen hundre meter bortenfor. Så vil etterhvert mine to fettere komme (som er 18 og 22). Gleder meg! *legge denne siden av SO 4 i "bokmerker"* Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Du får ha en god tur, TSP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg