drugis Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 denna e HEILT lik:P, tvillinghonden!!!! :p Lenke til kommentar
drugis Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 okay eg tillstår, de tok meg, men eg har klappa han! tss... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Som tidligere nevnt tjener posten et femsifret beløp på oss i løpet av et år, og de får jammen være litt serviceinnstilte. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Hvorfor det? Det du ber om er jo tullete... Jeg hadde aldri i livet tatt deg seriøst hadde du ringt meg og jeg jobbet i posten. Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Wow, første gang jeg kan si selv at jeg er beruset.. Ikke som jeg trodde det var.. Noen jeg har snakket med sa at det var en herlig følelse.. Ikke sikkert jeg husker det her i morgen men mest sannsynlig.. Jeg føler meg veldig svimmel og svaier her på stolen.. for å si det slik, ABSOLUTT ikke som jeg trodde det var Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Hvorfor det? Det du ber om er jo tullete... Jeg hadde aldri i livet tatt deg seriøst hadde du ringt meg og jeg jobbet i posten. Da burde heller ikke posten ansatt deg. Jeg får ikke åpnet en hermetikk boks på lommekniv. Jeg trodde jeg hadde et verktøy so skulle kunne åpne bokse rpå den, men fungerer ikke særlig bra... Lenke til kommentar
drugis Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 top 5 musikk??, me skrive top 5 kvar!, -punk covers-the phantom of the opera -Rufio-like a prayer -the acceptance-the letter -iron maiden-take me home -punk covers-the magic dragon Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 ny bruker, og han går rett til SO. Da er det noe som begynner å gå galt Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 ny bruker, og han går rett til SO. Da er det noe som begynner å gå galt Haha. Er det så farlig da. Er da trivelig her Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Wow, første gang jeg kan si selv at jeg er beruset.. Ikke som jeg trodde det var.. Noen jeg har snakket med sa at det var en herlig følelse.. Ikke sikkert jeg husker det her i morgen men mest sannsynlig.. Jeg føler meg veldig svimmel og svaier her på stolen.. for å si det slik, ABSOLUTT ikke som jeg trodde det var "Ooo" Du er beruset :!: Jeg har ikke testet det men har heller ikke tenkt til det. Endret 5. juli 2005 av Gohan Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Hehe, er veldig svimmel, vurderer å legge meg, skal vise litt cs skills først Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Hehe, er veldig svimmel, vurderer å legge meg, skal vise litt cs skills først Overrasket i negativ eller positiv forstand? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Hentet boksåpner jeg. Nå skal jeg kose meg med fransk sopp, og sete på filmen igjen... Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Wow, første gang jeg kan si selv at jeg er beruset.. Ikke som jeg trodde det var.. Noen jeg har snakket med sa at det var en herlig følelse.. Ikke sikkert jeg husker det her i morgen men mest sannsynlig.. Jeg føler meg veldig svimmel og svaier her på stolen.. for å si det slik, ABSOLUTT ikke som jeg trodde det var Haha, det var liv på Killisand skjønner jeg. Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Usikker, men det er morro :!: sikkert positivt Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 ny bruker, og han går rett til SO. Da er det noe som begynner å gå galt han liker skjemkort og slikt og assa Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Wow, første gang jeg kan si selv at jeg er beruset.. Ikke som jeg trodde det var.. Noen jeg har snakket med sa at det var en herlig følelse.. Ikke sikkert jeg husker det her i morgen men mest sannsynlig.. Jeg føler meg veldig svimmel og svaier her på stolen.. for å si det slik, ABSOLUTT ikke som jeg trodde det var Haha, det var liv på Killisand skjønner jeg. Hehe, prøvde å lage liv i vertfall jeg var vel den første som drakk Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 kjøpa skjermkort forresten?? XFX GeForce FX5200 256MB Support? Lenke til kommentar
drugis Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 hehe, so de sjønne so leve eg i min egen verden:P, delvis forda eg ikkje e so godt inni da men da kjem, so eg berre jabbe! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Go' dag godtfolk. Burde legge meg snart, man har vært lenge borte fra data'n at jeg må ta igjen litt. Skal jobbe i morgen også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg