Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
diskusjon: best av AMD å intel????

Hør nå her gutt:

 

Du må lese rettlingslinjene og nettiketten.

Les også første post i denne tråden.

 

Slike ''poller'' har vi ikke i denne tråden.

 

EDIT: drugis kan ikke å/og regelen :tease:

 

EDIT2: Neinei, skal ikke hakke sånn på deg, Velkommen til forumet forresten. :)

Endret av Strategery
Lenke til kommentar
Tapt arbeidsfortjeneste, 2 timer á 750 NOK 1500

Kun jeg som datt litt av der? 16 år, og 750 NOK i timeslønn, på noe som jeg tipper du gjorde utenfor arbeidstiden?

1. Hvordan vet de at jeg er seksten år?

For en liten tid tilbake sa du at du hadde fått sengelappen. Den kommer, sist jeg skjekket, når man er 16 :)

Lenke til kommentar
Da misforstår du. Det er posten som har sendt denne pakken til et bedriftsenter som, i følge gulesider.no ligger 7,8 km unna mitt hjem. Da synes jeg de får ta ansvaret for at det er litt lenger enn 700 meter til der jeg ellers skulle hentet pakken...

 

Jeg krever arbeidsfortjeneste for den ekstra tiden det tok å komme seg ned og mellom de to bedriftsentrene kontra mitt nær-postkontor.

Jeg misforstår ikke. Du måtte ikke ned der å hente pakken, du kunne ha ventet på at den ble sendt tilbake til det lokale postkontoret ditt. Når du likevel drar ned for å hente den er det på din regning, akkurat som det er på din regning om du hadde hentet den på ditt "lokale" postkontor. Du har ikke krav på noe som helst i denne saken, annet enn en mulig beklagelse for at den ble litt forsinket.

Lenke til kommentar
Tapt arbeidsfortjeneste, 2 timer á 750 NOK 1500

Kun jeg som datt litt av der? 16 år, og 750 NOK i timeslønn, på noe som jeg tipper du gjorde utenfor arbeidstiden?

1. Hvordan vet de at jeg er seksten år?

For en liten tid tilbake sa du at du hadde fått sengelappen. Den kommer, sist jeg skjekket, når man er 16 :)

Vet Posten Norge AS at jeg har sengelappen?

Lenke til kommentar
Tapt arbeidsfortjeneste, 2 timer á 750 NOK 1500

Kun jeg som datt litt av der? 16 år, og 750 NOK i timeslønn, på noe som jeg tipper du gjorde utenfor arbeidstiden?

1. Hvordan vet de at jeg er seksten år?

For en liten tid tilbake sa du at du hadde fått sengelappen. Den kommer, sist jeg skjekket, når man er 16 :)

Vet Posten Norge AS at jeg har sengelappen?

veit DU at du dobbelposta?

Lenke til kommentar
Da misforstår du. Det er posten som har sendt denne pakken til et bedriftsenter som, i følge gulesider.no ligger 7,8 km unna mitt hjem. Da synes jeg de får ta ansvaret for at det er litt lenger enn 700 meter til der jeg ellers skulle hentet pakken...

 

Jeg krever arbeidsfortjeneste for den ekstra tiden det tok å komme seg ned og mellom de to bedriftsentrene kontra mitt nær-postkontor.

Jeg misforstår ikke. Du måtte ikke ned der å hente pakken, du kunne ha ventet på at den ble sendt tilbake til det lokale postkontoret ditt. Når du likevel drar ned for å hente den er det på din regning, akkurat som det er på din regning om du hadde hentet den på ditt "lokale" postkontor. Du har ikke krav på noe som helst i denne saken, annet enn en mulig beklagelse for at den ble litt forsinket.

I følge "kari" på kundeservice ville det ikke gå å få sendt pakken til mitt postkontor nå, fordi den var blitt registrert utlevert (på fredag...). Hun sa at det i så tilfelle ville ta opptil tre uker, noe som er langt mer tid enn en servicepoakke skal ha, og posten Norge AS ville i så tilfelle brutt sin leveringsgaranti. Vi valgte derfor, på Karis anmodning, å hente den dette stedet.

Lenke til kommentar
diskusjon: best av AMD å intel????

Hør nå her gutt:

 

Du må lese rettlingslinjene og nettiketten.

Les også første post i denne tråden.

 

Slike ''poller'' har vi ikke i denne tråden.

 

EDIT: drugis kan ikke å/og regelen :tease:

 

EDIT2: Neinei, skal ikke hakke sånn på deg, Velkommen til forumet forresten. :)

Drugis skriver litt Msn språk.... der driter de i slikt

Lenke til kommentar
Tapt arbeidsfortjeneste, 2 timer á 750 NOK 1500

Kun jeg som datt litt av der? 16 år, og 750 NOK i timeslønn, på noe som jeg tipper du gjorde utenfor arbeidstiden?

1. Hvordan vet de at jeg er seksten år?

For en liten tid tilbake sa du at du hadde fått sengelappen. Den kommer, sist jeg skjekket, når man er 16 :)

Vet Posten Norge AS at jeg har sengelappen?

Posten driter jeg i. Det var din alder jeg sikta mot.

Lenke til kommentar

Postens garanti gjelder overfor avsender, ikke mottaker, Komplett kunne ved forsinkelse som skyldtes Posten og ikke force majeure, fått tilbakebetalt fraktpris. Latterlige krav som innebærer dekning av en fiktiv lønn på 1500 kr (det kaldes svindel) vil nok kundebehandlerne få seg en aldri så liten latter av.

Lenke til kommentar
Får ikke lov til å være på etter tolv i dag.. :(

 

Nevnarion: Var/er du medlem på GB/Roffe?

Hm...GB/Roffe? Explain?

Men er det Nevnarion så er det høyst sannsynlig meg ;)

GB=Gompebeskyttelen. Roffe=The Shrieking Shack.

 

Jeg har sett deg poste/snakket med deg (Nevnarion) et eller annet sted, men jeg husker ikke hvor. Tror Nevnarion/du hadde en sopp elns. som avatar..

Lenke til kommentar
bikkja mi jo, kan sei eg skremte naboen me ho:P,

Det er en han, og eies av Susie Lockheed

- Han er så stygg at dommerne rygget unna da jeg plasserte ham på bordet deres, sier den stolte eieren Susie Lockheed til AP.

 

 

 

 

Har følelsen av at jeg er ganske påståelig i dag.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...