Sovietpig Skrevet 5. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2005 tror du virkelig de betaler tipsen til taxi mannen? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2005 Hvorfor skrur foreldrene deres av internetten? for de er dumme og teite... Den dagen pappa skjønner hvordan han skrur av internetten.... Pappa kan scanne og faxe han... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 5. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2005 Tapt arbeidsfortjeneste, 2 timer á 750 NOK 1500 Kun jeg som datt litt av der? 16 år, og 750 NOK i timeslønn, på noe som jeg tipper du gjorde utenfor arbeidstiden? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2005 tror du virkelig de betaler tipsen til taxi mannen? Ikke med i totalen nei. Dessuten var det mammas faste sjåfør, så det var en rabattert pris. Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 5. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Mitt utkast til brev til Posten Norge AS: Taxi til Tollbodgaten NOK 141,- (175 med tips) Nais... Tipse taxien på posten sin regning EDIT: Treg å skrive jeg.. *trøtt* Endret 5. juli 2005 av m3tro89 Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 5. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2005 Pappa har aldri truet med å skru av internetten, men han har truet med å ta bort pcen min. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) @drugis: Velkommen skal du være Mamma og pappa bare sier: ikke sitt så lenge oppe da. Endret 5. juli 2005 av ZLatzman Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2005 Tapt arbeidsfortjeneste, 2 timer á 750 NOK 1500 Kun jeg som datt litt av der? 16 år, og 750 NOK i timeslønn, på noe som jeg tipper du gjorde utenfor arbeidstiden? 1. Hvordan vet de at jeg er seksten år? 2. Prisene i vårt firma er 1500,- timen pluss mva for advokathjelp til firmaer, 750 for privatpersoner (pluss mva) (Min mor arbeidet en stund for sånne trygdede, henger igjen fra det. Jeg har lagt ved firmaets prisliste, som spesifiserer "grunnlønn kr 750,- timen". Dog tviler jeg på at de gir meg noe for tapt arbeidsfortjeneste, men man må gå hardt ut, så kan man heller fire på kravene. Sa pappa. Skal se freaky friday nå! Lenke til kommentar
svamp Skrevet 5. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2005 Før (lenge siden) truet faren min med å trykke på delete, eller escape, når jeg spilte Takk for godnatthistoriene, jeg legger meg. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2005 Pappa har aldri truet med å skru av internetten, men han har truet med åta bort pcen min. Mamma har vel faktisk truet med å ta sikringen en gang.... Tror jeg... Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 5. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2005 Foreldrene mine vet vel hvordan man kobler det fra.. De har tilogmed prøvd seg.. Da sa jeg ganske enkelt ifra at hvis de testet seg, ble jeg å fikse sånn at de ikke kan bruke det, Permanent... (jeg har skiftet passord i switchen og WIFI senderen) Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 5. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2005 Utrolig kjedelig kveld...Akkurat sett Cube2 som var ganske kul! Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 5. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2005 Det er artig du prøver å fremstille det slik at det er Postens feil at pakken er stor og har en viss vekt. Posten har selvsagt ikke noe ansvar for at du får med deg en pakke du har bestilt etter at du har hentet den. Du har selvsagt heller ingen rett til å få dekket "tapt arbeidsfortjeneste" for å hente en pakke du har bestilt. Å klage er en ting, å komme med urimelige og til dels latterlige krav er en annen. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2005 Pappa vet ikke hva en router er, bare at den må sikres veldig så ingen industrispioner eller andre kan finne ut noe!! Han er litt redd han pappaen min, har egentlig lagt ned forbud mot trådløst tastatur også... Han har imidlertid ikke skjønt at mitt tastatur er trådløst... Og har vært det i halvannen måned. (Forøvrig kryptert). Men filmen skal sees. Natti natt! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2005 haha. jeg har så dårlig kondis. klarte bare å løpe i 20 minutt. følte jeg måtte gjøre noe, så jeg gikk ut for å jogge ^^ Lenke til kommentar
drugis Skrevet 5. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2005 diskusjon: best av AMD å intel???? Lenke til kommentar
Flens Vrangnæs Skrevet 5. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2005 Huff, dårlig gjort å true barna med den slags. Håper jeg får nerdete barn som elsker internett, slik at jeg slipper å bekymre meg for at de drikker seg så fulle at jeg blir bestefar. Det er forresten ganske varmt ute... Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 5. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2005 Pappa vet ikke hva en router er, bare at den må sikres veldig så ingen industrispioner eller andre kan finne ut noe!! Han er litt redd han pappaen min, har egentlig lagt ned forbud mot trådløst tastatur også... Han har imidlertid ikke skjønt at mitt tastatur er trådløst... Og har vært det i halvannen måned. (Forøvrig kryptert). Men filmen skal sees. Natti natt! Uansett om folk ser hva du har verdt inn på, har det noe å si da? Oioi, du har snusket rundt på litt snuskete sider.. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2005 Det er artig du prøver å fremstille det slik at det er Postens feil at pakken er stor og har en viss vekt. Posten har selvsagt ikke noe ansvar for at du får med deg en pakke du har bestilt etter at du har hentet den. Du har selvsagt heller ingen rett til å få dekket "tapt arbeidsfortjeneste" for å hente en pakke du har bestilt. Å klage er en ting, å komme med urimelige og til dels latterlige krav er en annen. Da misforstår du. Det er posten som har sendt denne pakken til et bedriftsenter som, i følge gulesider.no ligger 7,8 km unna mitt hjem. Da synes jeg de får ta ansvaret for at det er litt lenger enn 700 meter til der jeg ellers skulle hentet pakken... Jeg krever arbeidsfortjeneste for den ekstra tiden det tok å komme seg ned og mellom de to bedriftsentrene kontra mitt nær-postkontor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg