Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tapt arbeidsfortjeneste, 2 timer á 750 NOK 1500

Kun jeg som datt litt av der? 16 år, og 750 NOK i timeslønn, på noe som jeg tipper du gjorde utenfor arbeidstiden?

1. Hvordan vet de at jeg er seksten år?

2. Prisene i vårt firma er 1500,- timen pluss mva for advokathjelp til firmaer, 750 for privatpersoner (pluss mva) (Min mor arbeidet en stund for sånne trygdede, henger igjen fra det. Jeg har lagt ved firmaets prisliste, som spesifiserer "grunnlønn kr 750,- timen".

 

Dog tviler jeg på at de gir meg noe for tapt arbeidsfortjeneste, men man må gå hardt ut, så kan man heller fire på kravene. Sa pappa.

 

Skal se freaky friday nå! :)

Lenke til kommentar

Det er artig du prøver å fremstille det slik at det er Postens feil at pakken er stor og har en viss vekt. Posten har selvsagt ikke noe ansvar for at du får med deg en pakke du har bestilt etter at du har hentet den. Du har selvsagt heller ingen rett til å få dekket "tapt arbeidsfortjeneste" for å hente en pakke du har bestilt. Å klage er en ting, å komme med urimelige og til dels latterlige krav er en annen.

Lenke til kommentar

Pappa vet ikke hva en router er, bare at den må sikres veldig så ingen industrispioner eller andre kan finne ut noe!! Han er litt redd han pappaen min, har egentlig lagt ned forbud mot trådløst tastatur også... Han har imidlertid ikke skjønt at mitt tastatur er trådløst... Og har vært det i halvannen måned. (Forøvrig kryptert).

 

Men filmen skal sees. Natti natt!

Lenke til kommentar
Pappa vet ikke hva en router er, bare at den må sikres veldig så ingen industrispioner eller andre kan finne ut noe!! Han er litt redd han pappaen min, har egentlig lagt ned forbud mot trådløst tastatur også... Han har imidlertid ikke skjønt at mitt tastatur er trådløst... Og har vært det i halvannen måned. (Forøvrig kryptert).

 

Men filmen skal sees. Natti natt!

Uansett om folk ser hva du har verdt inn på, har det noe å si da?

Oioi, du har snusket rundt på litt snuskete sider..

Lenke til kommentar
Det er artig du prøver å fremstille det slik at det er Postens feil at pakken er stor og har en viss vekt. Posten har selvsagt ikke noe ansvar for at du får med deg en pakke du har bestilt etter at du har hentet den. Du har selvsagt heller ingen rett til å få dekket "tapt arbeidsfortjeneste" for å hente en pakke du har bestilt. Å klage er en ting, å komme med urimelige og til dels latterlige krav er en annen.

Da misforstår du. Det er posten som har sendt denne pakken til et bedriftsenter som, i følge gulesider.no ligger 7,8 km unna mitt hjem. Da synes jeg de får ta ansvaret for at det er litt lenger enn 700 meter til der jeg ellers skulle hentet pakken...

 

Jeg krever arbeidsfortjeneste for den ekstra tiden det tok å komme seg ned og mellom de to bedriftsentrene kontra mitt nær-postkontor.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...