Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Når man har i MSN-nicket "Jeg digger heite damer, spesielt dama mi" o.l., føler dama seg veldig verdsatt da? Hadde ikke jeg gjort... :-\

Jeg hadde ikke følt meg verdsatt :ermm:

Uansett, det å ha masse rart om at man er glad i den man er sammen med på nick på MSN betyr ikke noe for meg. Det er det kjæresten min sier til meg som betyr noe...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hm, begynner å bli skeptisk. Våkner av at jeg holder på å svette ihjel, så finner jeg ut at jeg har på meg bukse og skjorte.. Det var ikke det samma jeg hadde på meg igår, så jeg må ha tatt det på meg i natt.. Skumle greier.

 

Fint vær er det vertfall ute.

Skummelt :p

 

Sett opp et webcamera som filmer hele nattet, kanskje du får se deg selv gående rundt som en zombie :p

Haha, tror vi dropper den idèen. Vertfall den delen med streaminga.. :)

Lenke til kommentar

*Vente vente* Jeg hater å vente. :hrm: Skal til bestemor i kveld, men kvelden er det lenge til. Og da får jeg fri en hel uke, imens alle venna mine er på skolen. Hahh. Skulle egentlig reist på fredag, men siden jeg ble syk på onsdag var jo ikke det så lett. Typisk, siden vi da ikke rekker min onkels bursdagsselskap som er i kveld. Altså, siden vi kommer fram på morgenen. Sykdom er noe dritt. Jaja, abre å vente det. Setter på litt Van Halen, så går tiden fortere. Van Halen er bra. =)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...