Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Skal døgne i natt, noen som vil vere med å halde meg med selskap?

fåkke lov jeg

 

pappa tar internett klokka 12 fordi jeg skal sove,,,,

 

dust!

idiotpappa :(

 

Jeg blir nok sittende her til...5 eller no i natt. Som vanlig :p

Før tok fattern internet her og, men det har han begynt å glemme å gjøre, får håpe det blir sånn hos deg og :)

 

det går nok ikke i natt, men blir gjerne med å døgne til lørdag :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mitt utkast til brev til Posten Norge AS:

Vår saksbehandler Vår dato Vår referanse (bes oppgitt ved svar)

Joachim 2005-07-06 2005/05331-2/150

Deres dato Deres ref

 

 

Viser til telefonsamtale med deres kundekonsulent Kari og til samtale med Nn i deres juridiske avdeling.

 

Fredag Juli 1, drar vår ferievakt ned til vårt nær-postkontor for å hente en pakke fra Komplett ASA. Da ble det imidlertid opplyst at pakken, bestående av to kolli, var sendt tilbake grunnet ukjent adresse. Adresselappen var helt riktig, og ligger vedlagt. Oppå den er det likevel streket over mottakers navn, og blitt erstattet med ”Diners Club Norge AS”; med tilhørende adresse. Hvor Diners Club kommer inn i bildet er totalt uforklarlig for både meg og de vi har vært i kontakt med i Posten Norge AS. Deres ansatte på vårt postkontor vedgår at den feilaktig er blitt sendt tilbake til avsender grunnet ukjent adresse, og tar en telefon til sin overordnede, som nærmest legger opp til at dette er kundes feil.

 

Som pakkens mottaker kom jeg hjem fra et opphold på Bahamas mandag, og satte meg da i kontakt med Posten Norge AS, uten videre velvilje fra deres ansattes side. ”Det ordner seg, men det kan ta et par dager” ble jeg beroliget med.

 

Tirsdag går jeg inn på pakkesporing på posten.no. Her går det frem at begge kolli befinner seg på Bedriftsenter Sentrum, et godt stykke fra vårt postkontor, og også bedriftssenter. Bemerk at pakkens mottaker var mottaker i egenskap av privatperson, så hvor bedriftsentrene kommer inn i bildet, er uforståelig både for oss, og for deres medarbeidere.

 

Etter å ha sette denne horrible pakkesporingen, ringer jeg sporenstreks deres kundeservice, og ber om forklaring. Kundekonsulenten Kari beklager, men sier at det ikke er hennes problem, og at jeg får dra mange kilometer til en kant av byen som slettes ikke passet dagens agenda. Jeg ber derfor om at hun kostnadsfritt for oss som kunde beordrer utkjøring av pakken. Men den gang ei. Vi måtte da forstå at det var vårt problem at vi hadde skiftet adresse? Og jeg forklarer at vi slettes ikke bor på Diners Club’s kontor, uten videre forståelse. Kari setter meg så, på eget initiativ, over til deres juridiske avdeling.

 

Her fremmer jeg caset, og ikke minst beviset på en feil som ikke skulle være mulig, igjen. Med like lite forståelse fra deres medarbeider. Etter noen minutter, hvor han legger ut om han er jurist, og jeg ikke måtte tro jeg er noe, setter han meg tilbake til Kari, som denne gangen, litt vennligere, ber meg ta en tur til Bedrifsenter sentrum. Jeg gjør så, selv om jeg synes en feil som helt og holdent er på Posten Norges side, burde kunne medføre en kostnadsfri utkjøring.

 

Jeg kommer meg ned på en kant av byen hvor jeg slettes ikke er kjent, og bruker nærmere ti minutter i samtale med Opplysningen 1881 for å finne kontoret deres. Godt bortgjemt og dårlig merket. Her får jeg utlevert pakken, trodde jeg, men nei, damen her har visst kun det ene kolliet, et kolli med høyde på en meter og bredde på en halv. Som størrelsen tilsier var vekten også ganske høy.

 

Kolli nummer to befinner seg nemlig på Bedriftsenteret i Tollbodgaten. Med det første kolliet var kollektivtrafikk utelukket, og jeg hiver meg inn i en drosje, og kommer meg til Bedriftsenteret deres der. Jeg får til og med utlevert det siste kolliet, og får for første gang i dag, brukbar service av Posten Norge AS’ ansatte. Deretter kan jeg endelig ta fatt på hjemmveien, denne gangen med min sjåfør.

 

Likevel medførte Posten Norge AS’ surr og mangel på service kostnader, så vel for meg som privatperson som for firmaet mitt. Vi krever derfor følgende dekket:

 

Oslo Sporveier-billett    NOK 30,-

Taxi til Tollbodgaten    NOK 141,- (175 med tips)

Tapt arbeidsfortjeneste, 2 timer á 750 NOK 1500,-

Totalt      NOK 1671,-

 

Kvitteringer ligger vedlagt.

 

Vennligst overfør ovenstående beløp snarest til kontonummer …………………….

 

Sporingsnumre med mer finnes på vedleggene.

 

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...