Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Joachim!

Fredrik!

Fortell noe morsomt, som godnatthistorie.

En tørrfisk var ute og svømte da den traff på en hai og sa "Hai!". Da svarte haien, "at du tørr fisk!".

Da kan jeg jo si det denne gangen, siden jeg ikke kom på det tidsnok sist:

Den der er tørr :p

Lenke til kommentar

Ja, jeg får komme med en liten rapport.

 

Jeg tok buss ned til Oslo City, hvor jeg ikke fant dette bedriftsenteret til Posten. Ringer denne gangen 1881 (siden 1880 ikke var spesielt proff sist jeg trengte guiding(Oppfriskning: "veit DU hva et ikon e for no'?")) og de bruker ti minutter, så er jeg på Postens bedriftsenter Sentrum eller noe. Jaja. Skjeller ut noen, og de skal finne pakken. Men der har de bare selve printeren... Det er altså en temmelig stor sak, nesten en meter høy og tung som et helvete, med copy, scan, fax og print... Men det var to kolli... (Trådløs nettverkadapter). Og det andre kolliet var jo havnet da på "posthuset bedriftsenter". Takk, da har jeg nesten tyve kilo med meg, og må viodere. Jeg tar en taxi, kommer dit, og henter den flotte nettverksadapteren. (Hvorpå mormor kommer i sin Golf Rolling Stones modell og henter meg....)

 

Har fått i oppgave av pappa å skrive et lite brev til dem... Kreve refusjon for taxi og tapt arbeidsfortjeneste, vi bør i hvertfall få taxien refundert. Sannsynligvis vil de nekte, og da blir saksbehandler Joachim pent nødt til å sende saken videre til Advokaten med stor A.

 

Brenn posten, brenn!!!

Lenke til kommentar
Brenn posten, brenn!!!

Først skal jeg lese den.

Hehe, her i huset går en femtedel av posten uåpnet i søpplen. :p Enda vi ikke mottar uadressert reklame...

Det er kjekt med Uadressert reklame, finner mye funny der, er bare til å hive det alikevel, å vi har en papirdunk her, hva skal vi med den viss vi ikke har reklame?

 

Da blir den bare ikke full :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...