Tonio Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Vurderer nesten å ringe falsk alarm til brannvesnet, så kan de fylle det. Tror ikke de hadde blitt så glad for det! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Kan noen fortelle meg en lur måte å fylle ett baseng med 3600liter vann?Vurderer nesten å ringe falsk alarm til brannvesnet, så kan de fylle det. Tar en og en halv time å fylle det med 20-liters bøtter, om man tenker at man bruker 30 sek på å fylle 20 liter... Eller er jeg på vidda? Du er vel litt på vidda bare. 1 time = 60 min. 3600/20 = 180. Dvs tre timer. edit: Å glem det. Jeg er på vidda. Du antok 30 sek pr bøtte ser jeg. Endret 5. juli 2005 av ZLatzman Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Kan noen fortelle meg en lur måte å fylle ett baseng med 3600liter vann?Vurderer nesten å ringe falsk alarm til brannvesnet, så kan de fylle det. Fant du ut en måte eller? Kom brannvesnet? Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 La hageslangen ligge der i natt Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 @sNaXx0r: Fiks forumklokka di, den går én time feil. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 @sNaXx0r:Fiks forumklokka di, den går én time feil. Gjør man det i kontroll panelet eller? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 @sNaXx0r:Fiks forumklokka di, den går én time feil. Gjør man det i kontroll panelet eller? Nei, kontrollpanelet. Lenke til kommentar
Vu-caN Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Koble på alle hageslangene du finner, inkludert naboene sine. Eller så om du bor nært vannet kan du bruker hevert fra sjøen. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 La hageslangen ligge der i natt Kom til meg med Bassenget, vi har 2 hageslanger med tilførsel Lenke til kommentar
svamp Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Vu-caN: Da blir det jo saltvann i bassenget, usj. Hvor er alle sammen? Nå er det like før jeg legger meg. Endret 5. juli 2005 av svamp Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 @sNaXx0r:Fiks forumklokka di, den går én time feil. Gjør man det i kontroll panelet eller? Nei, kontrollpanelet. * Folk skriver slik de skriver, trenger ikke å rette på skrivefeil. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 The master: tror hun bare tulla litt Lenke til kommentar
hylo Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Da har sykla lenge. Er SLITEN. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Vu-caN: Da blir det jo saltvann i bassenget, usj. Hvor er alle sammen? Nå er det like før jeg legger meg. Jeg er her. Har bare ikke noe fornuftig å poste om. Kjeder meg så mye at jeg har sendt ut PM til 4 stk med for stor avatar, med link til ferdig nedskalerte utgaver. (snakk om dimensjonsmessig for stor) Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) @sNaXx0r:Fiks forumklokka di, den går én time feil. Gjør man det i kontroll panelet eller? Nei, kontrollpanelet. * Folk skriver slik de skriver, trenger ikke å rette på skrivefeil. Jeg rettet ikke opp, jeg skrev bare hvor det var siden han selv skrev feil! Endret 5. juli 2005 av Tonio Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Skal døgne i natt, noen som vil vere med å halde meg med selskap? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Kjeder meg så mye at jeg har sendt ut PM til 4 stk med for stor avatar, med link til ferdig nedskalerte utgaver. (snakk om dimensjonsmessig for stor) Hehe, avatarwatch in action Kjeder meg jeg og.. Fikk satt ut båten min idag da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg