TSP Skrevet 5. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2005 For alle de som ble lei seg, siden det sto jeg dro til Bergen, og ga utrykk for at jeg ikke hadde internett kan glede seg over at jeg ikke drar før i morgen . Hadde skrevet 5. Juli (i dag) men det skal være 6. Juli. Huff, jeg skulle pakke, men satt meg ned foran TVen, og trykka på fjernkontrollen. Før jeg slo meg til ro med Barne Tv . Thomas fra Senkveld var jo faktisk programleder for det derre "Nå er det nå!" Men da skal man pakke! Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 5. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2005 Hmm, trodde han som lagde sasser-ormen, fikk jobb i NASA, eller i Microsoft elns... Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2005 Digg dag i dag. Dro ned til stranda og slappa av i noen timer, bada og sånn. Deilig! Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 5. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2005 Blå himmel + sol + trådløst nettverk + laptop = på god vei til brannskader. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 5. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2005 Akkuratt nå skulle jeg ønske jeg også hadde en bra bærbar.. men såååå dyrt det er..! Lenke til kommentar
MagE Skrevet 5. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2005 småregnet litt i hele dag, jeg er trøtt og skal legge meg tidli i dag. I morgen er jeg "sjef" Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 5. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2005 Det er nesten slik at jeg kunne spart meg for denne bærbare. Det er en type Rema 1000-pc som jeg har kjøpt brukt. Musen tar helg av og til, og det trådløse kortet finner ikke nettverkene når den er koblet til 230V. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 5. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2005 Søtt.. Har de begynt og selge PC'er på RIMI nå også.. "Kjøp en PC, få med 3 pakker Mr.Lee nudler!" Lenke til kommentar
MagE Skrevet 5. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2005 Nå fant jeg ut hvorfor jeg var så daff for 6 min siden. Jeg hørte på kent. *hate kent bittelitt* Satte på noe litt tyngre og fikk et "energyboost!11!!1" Fremdeles trøtt, men mer LAN trøtt enn såve trøtt nå Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 5. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2005 Søtt.. Har de begynt og selge PC'er på RIMI nå også.. "Kjøp en PC, få med 3 pakker Mr.Lee nudler!" Rema 1000 sa han Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 5. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2005 Søtt.. Har de begynt og selge PC'er på RIMI nå også.. "Kjøp en PC, få med 3 pakker Mr.Lee nudler!" Rema 1000 sa han Big deal Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 5. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2005 Huff, jeg skulle pakke, men satt meg ned foran TVen, og trykka på fjernkontrollen. Før jeg slo meg til ro med Barne Tv . Thomas fra Senkveld var jo faktisk programleder for det derre "Nå er det nå!" ..Det har han vært lenge! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Hvis dere trykker på hvor mange inlegg det er i so4. Så ser dere at jeg leder Her ser dere hvordan. Endret 5. juli 2005 av Bundy Lenke til kommentar
riktig Skrevet 5. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2005 Søtt.. Har de begynt og selge PC'er på RIMI nå også.. "Kjøp 3 pakker Mr.Lee nudler, få med en PC !" Fixed Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 5. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2005 Jeg skal snart til Tyrkia Men, det er pc der nede, så jeg får mulighet til å skrive Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2005 "ZLatzman 188" Wtf. Henger jeg så mye her? Jaja, noe går dagene til også. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2005 "ZLatzman 188" Wtf. Henger jeg så mye her? Jaja, noe går dagene til også. Det der er da ikke noe Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2005 Sant nok. Men det er da en del innlegg synes jeg. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 5. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2005 Hvis dere trykker på hvor mange inlegg det er i so4. Så ser dere at jeg leder Her ser dere hvordan. Alle sammen! Se på den torrentsida som Bundy har i bokmerkene like til venstre for vinduet han har oppe! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 5. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2005 Fikk litt over 2000 kroner på kontoen i dag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg