Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mammuten: Amstaff.

Det er vel ingen kamphund med mindre den er trent opp til det, så vidt jeg husker å ha hørt :)

To vers fra en sang, som jeg hadde tenkt å poste i motetråden, men jeg tør ikke likevel. Det representerer ikke min mening, men var da litt underholdende:

Fashion & mote er skapt for vårs kloke,

ja, det er de rikes rett.

Men det er vanskelig å finne seg stygge klær

som ingen andre før har sett.

For det gjør ikke så mye om du føler deg litt tykk,

hvis du har råd til solbriller for tusen kroner stykk.

Du må reise deg i gjengen, du må vise hvem du er,

da må du pakke kroppen inn med dyre merkeklær.

EDIT:

Det fins flere enn to sider av en sak, FtZ- :p

Nei, jeg kjøper ikke dyre merkeklær, men drar heller ikke alle over en kam og sier at de har klærne sine for å være tøffest i gjengen.

Endret av svamp
Lenke til kommentar
Mammuten: Amstaff.

Det er vel ingen kamphund med mindre den er trent opp til det, så vidt jeg husker å ha hørt :)

To vers fra en sang, som jeg hadde tenkt å poste i motetråden, men jeg tør ikke likevel. Det representerer ikke min mening, men var da litt underholdende:

Fashion & mote er skapt for vårs kloke,

ja, det er de rikes rett.

Men det er vanskelig å finne seg stygge klær

som ingen andre før har sett.

For det gjør ikke så mye om du føler deg litt tykk,

hvis du har råd til solbriller for tusen kroner stykk.

Du må reise deg i gjengen, du må vise hvem du er,

da må du pakke kroppen inn med dyre merkeklær.

så du er for dyre motekler ???

sidne dette var en ironisk (håper da det ) sang om moteklær og du ikke er ening med den , må du jo være for motekler :p

nei nå er det middag og sin city :D

må bare vekke dama så ho og kan få mat

Lenke til kommentar

Hola mis amigos! Begynte på Da Vinci-koden i dag og jeg må si at det er en ekstremt flott bok hittil! Det er virkelig interessant å se hvordan Dan Brown har komponert denne boken. Anbefales! Nå må jeg få i meg noe mat. Ble sittende å lese og glemte tiden. Skjønte at det var tid for føde når blodsukkeret var så lavt at hendene begynte å skjelve.

Lenke til kommentar

Sitter her å vurderer å lagen en "mini worklog" av moddingen jeg holder på med..

Men tror ikke det er noe vits i, er så mange fine worklogger fra før.. Og det er trossalt bare en liten mod :p

Var fint vær idag, 28grader i skyggen...

Men nå er det overskyet... :cry: jaja.. gjøre det beste ut av det... (sitte på forumet) :yes:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...