Shikaru Skrevet 5. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2005 YEY! må vaske litt klær Ikke ulovelig det nei.... BTW. 25*c i skyggen i Alta + Ingen skyer (som æ kan se da) bare 25? har 28 grader i skyggen her. og ingen skyer i sikte ( nesten ) Lenke til kommentar
hylo Skrevet 5. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2005 Ohhh, en time eller to nå. Da skal jeg sykle. Da blir det freeride for alle penga. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 5. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2005 Jeg slår dere, 30 C i skyggen før i dag, 25 nå Jeg har vært på lang biltur og gjort lite. Skal ned og sjekke om temperaturen i elva har blitt bedre siden i går, men det tar jeg litt senere. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 5. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) SnowDOG_ Åssen rase er hunden din? Er det no sånn kamphund-opplegg? så veldig muskuløs og fin ut Har sjøl ett sånt beinrangel av en setter.. Engelsk og Irsk setter og schäefer faktisk.. Endret 5. juli 2005 av Mammuten Lenke til kommentar
Mato Skrevet 5. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2005 mmm lage middag og høre på muse amrikansk gryte nam nam Lenke til kommentar
svamp Skrevet 5. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Mammuten: Amstaff. Det er vel ingen kamphund med mindre den er trent opp til det, så vidt jeg husker å ha hørt To vers fra en sang, som jeg hadde tenkt å poste i motetråden, men jeg tør ikke likevel. Det representerer ikke min mening, men var da litt underholdende: Fashion & mote er skapt for vårs kloke, ja, det er de rikes rett. Men det er vanskelig å finne seg stygge klær som ingen andre før har sett. For det gjør ikke så mye om du føler deg litt tykk, hvis du har råd til solbriller for tusen kroner stykk. Du må reise deg i gjengen, du må vise hvem du er, da må du pakke kroppen inn med dyre merkeklær. EDIT: Det fins flere enn to sider av en sak, FtZ- Nei, jeg kjøper ikke dyre merkeklær, men drar heller ikke alle over en kam og sier at de har klærne sine for å være tøffest i gjengen. Endret 5. juli 2005 av svamp Lenke til kommentar
Mato Skrevet 5. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2005 Mammuten: Amstaff.Det er vel ingen kamphund med mindre den er trent opp til det, så vidt jeg husker å ha hørt To vers fra en sang, som jeg hadde tenkt å poste i motetråden, men jeg tør ikke likevel. Det representerer ikke min mening, men var da litt underholdende: Fashion & mote er skapt for vårs kloke, ja, det er de rikes rett. Men det er vanskelig å finne seg stygge klær som ingen andre før har sett. For det gjør ikke så mye om du føler deg litt tykk, hvis du har råd til solbriller for tusen kroner stykk. Du må reise deg i gjengen, du må vise hvem du er, da må du pakke kroppen inn med dyre merkeklær. så du er for dyre motekler ??? sidne dette var en ironisk (håper da det ) sang om moteklær og du ikke er ening med den , må du jo være for motekler nei nå er det middag og sin city må bare vekke dama så ho og kan få mat Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 5. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2005 hvordan var den greien for å se hvem som har flest innlegg i den, og den posten??? ;P Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 5. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2005 Hola mis amigos! Begynte på Da Vinci-koden i dag og jeg må si at det er en ekstremt flott bok hittil! Det er virkelig interessant å se hvordan Dan Brown har komponert denne boken. Anbefales! Nå må jeg få i meg noe mat. Ble sittende å lese og glemte tiden. Skjønte at det var tid for føde når blodsukkeret var så lavt at hendene begynte å skjelve. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 5. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2005 Klikk på "antall svar" tallet.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2005 Klikk på "antall svar" tallet.. Flott! Ueland har lært noe som ForumTech! Nå har jeg vært og handlet litt, og jeg må bare si at det skvipet "Froosh 100% Pure fruit smoothie" smaker utrolig, veldig vondt. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 5. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2005 Nå har jeg vært og handlet litt, og jeg må bare si at det skvipet "Froosh 100% Pure fruit smoothie" smaker utrolig, veldig vondt. uff! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2005 Nå har jeg vært og handlet litt, og jeg må bare si at det skvipet "Froosh 100% Pure fruit smoothie" smaker utrolig, veldig vondt. Uff det smaker virkelig hæst fra toten. Menneh burger... brb Lenke til kommentar
svamp Skrevet 5. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2005 Er det en stall i nærheten ell? Er så sulten at jeg kunne ha spist en hæst Uff det smaker virkelig hæst fra toten. Du måtte kjøre helt til Toten, altså? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2005 Ha, så en RMX(moped) med en gubbe på 25 eller mer minst! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2005 Mer eller minst? Bestem deg! Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 5. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2005 Sitter her å vurderer å lagen en "mini worklog" av moddingen jeg holder på med.. Men tror ikke det er noe vits i, er så mange fine worklogger fra før.. Og det er trossalt bare en liten mod Var fint vær idag, 28grader i skyggen... Men nå er det overskyet... jaja.. gjøre det beste ut av det... (sitte på forumet) Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2005 Mer eller minst? Bestem deg! Minst. Du skjønner, jeg er så oppgira Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2005 Du måtte kjøre helt til Toten, altså? Hæst fra nærområdet da! Mange burgere skal man trøkke i seg i dag da mon tro.. *Starte sunne livsstilen i morra* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg