Kenneth Dammyr Skrevet 5. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2005 Hello alle sammen! Sender en liten hilsen fra det sydlige spania. Takket være moderne teknologi kan jeg surfe i en hastighet tilsvarende halvparten av modem med vår bærbare Dell. Akuratt nok til å sende og motta mail, samt gjøre noen økonomiske gjøremål. Vi bor i et leilighetskompleks, hvorav vår leilighet er på intet mindre enn tre etasjer og det øverste av dem er takterrasse. Det er mygg, gresshopper og andre lumske dyr som gjør sydenferien til det den skal. Det er svinevarmt. Og jeg har personlig ikke noe særlig til overs for varme. Derfor skal jeg straks hoppe i bassenget i en alt for kort badeshorts som jeg fikk av min stemor... God sommer! PS: Nå må ikke mammuten spille alt for mye CS uten meg, og Joachim; tør du virkelig dra til østkanten uten min beskyttende hånd over område?... Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 5. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2005 hehe :!: God Sommer til deg også Kenneth, og nyt ferien din da Lenke til kommentar
TSP Skrevet 5. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2005 someday=Phax? Vært på fjellet lyderhorn idag med noen venner og vofsene. Steike kondisen er blitt mye bedre. Før gikk eg bare halveis og ga opp for eg ikke orket meg men nå gikk det nesten uten problemer og det var kun kneet som kuket seg. Hvor ofte er du oppe på lyderhorn? Kanskje vi treffes, når jeg skal til Bergen nå snart, pleier å gå turer på fjella i Bergen når jeg er der Skal se etter vofsen din, når på dagen pleier dere å gå der? Er der fra i morgen til ubestemt tid i August. Forresten, i dag må vi feire! Jeg fikk bankkortet, trodde at det ikke ville komme før etter jeg var dratt. TSP Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 5. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2005 pleier å gå turer på fjella i Bergen når jeg er der Hvilke fjell da? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 5. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2005 Lyderhorn, hammerslandsfjellet, fløyen, ulrikken også et fjell jeg ikke husker navnet på. *oppdatert signatur* Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 5. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Turer på fjellet er koselig? husker jeg var i Tromsø for noen år siden. er "forfriskende" og gå tur i fjellet og fiske i slike små vann. Og for ikke og snakke om det ekstremt kalde bekkevannet.. Det er så utrolig godt Endret 5. juli 2005 av Mammuten Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 5. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2005 Dum signatur TheMasteR.. Rapportert. Er ikke imot retningslinjene ;o Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2005 Vi kommer virkelig til å savne deg og dine lange innholdsrike innlegg Preben. Kos deg i Bergen, og hils Snowdog_ fra meg hvis du ser ham Det er forsåvidt så varmt her at jeg snart dør! Skal opp i fjellet og bade med noen venninner, men de blir visst aldri klare! Herr Brun Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 5. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2005 Likevel dum signatur. Og, avataren din er bare ett rødt kryss Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 5. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2005 polakken hadde bra søster Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 5. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2005 Og, avataren din er bare ett rødt kryss Fikset den Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2005 Hvor ofte er du oppe på lyderhorn? Kanskje vi treffes, når jeg skal til Bergen nå snart, pleier å gå turer på fjella i Bergen når jeg er der Skal se etter vofsen din, når på dagen pleier dere å gå der? Første gang eg er på toppen på mange år. Har gått halveis til noen benker og greier og grille der men men. Ligger noen bilder på RPP. Hvis du ser meg så kan du hilse på ja men først må du gi meg en godbit. :!: Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 5. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Hehe, bikkja til typen til veninna til tanta mi (det ble innviklet) han klarer og gå i kjøleskapet og hente en boks pils Men han hadde ett problem da.. Bikkja glemte og lukke døra Det værste er at det er sant EDIT: Rydder litt her og litt der.. Endret 5. juli 2005 av Mammuten Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2005 Kan du gi labb? Eg kan gi "labb" ja. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2005 Kan du gi labb? Eg kan gi "labb" ja. Der lo jeg Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 5. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2005 Turer på fjellet er koselig? husker jeg var i Tromsø for noen år siden. er "forfriskende" og gå tur i fjellet og fiske i slike små vann. Og for ikke og snakke om det ekstremt kalde bekkevannet.. Det er så utrolig godt Hardangervidda er skikkelig koslig, det også Skikkelig "fresht" ass, valla bahman. Har nå aldri smakt no' bedre vann i hele liven mitt, valla, bror, tjenare. Valla bengshot, kortilolle, je drime, du da? Neida, bare tuller.. Aner ikke hva det betyr, bare mange folk som sier det her jeg bor. Wallah Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2005 God morgen noen som vil lage frokost til meg? Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 5. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2005 Hvem har rekorden på HW.no Pulse Team? Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 5. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) YEY! må vaske litt klær Ikke ulovelig det nei.... BTW. 25*c i skyggen i Alta + Ingen skyer (som æ kan se da) Endret 5. juli 2005 av -Martin- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg