Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herregud. Vi bestilte en printer fra Komplett. Komplett sender, og den havner på den fantastiske "post i butikk"-greien vi her på landet må finne oss i. Vi drar for å hente (eller; hjelpen vår drar og skal hente den mens vi er borte), og får beskjed om at pakken er retunert grunnet at vi hadde flyttet. (Vi hadde visstnok flyttet til Diners Clubs kontorer...) Så pakken var retunert komplett. Vi hadde bestilt som privatpersoner, og de på post-i-butikk, klarte å få den stoppet fra å utleveres i stokke(Der komplett holder til...).

Så har de sendt den litt frem og tilbake i løpet av helgen. Nå har den ligget på Oslo City Bedriftsenter siden midtnatt. Jeg ringer kundeservice, med et krav om at de ihvertfall får kjøre den ut (det er en stor og tung eske liksom). Nehei, det var visst umulig, og kundekonsulent ble redd, antar jeg, og overførte meg til "juridisk avdeling, Posten Norge". Og maken til frekk type jeg snakker med der...

Jeg: "dette er helt og holdent Posten Norges feil, og jeg nekter å dra til oslo City, mange kilometer fra mitt bosted, for å hente en pakke som veier femten kilo, og er en halvmeter bred".

Han: "Det er ikke Posten Norges feil, men RIMI(som er post-i-butikk-innehaveren)s feil".

Jeg: Alle skylder på alle, jeg skal ha pakken min, bestilt på meg som privatperson, som likevel har havnet på et bedriftsenter midt i sentrum. Se til nå å sende en bil med den pakken i løpet av kvelden.

Han: Jeg tror ikke du helt vet hva du snakker om!

Jeg: Nei, nå får du jammen se å komme ned på jorden. Vi sender ukentlige bedriftspakker med dere, men med denne servicen blir vi vel pent nødt til å gå over til FedEx. Dere skal ha mangesifrede beløp for postboksen vår, for at vi skal ha to postkasser hjemme, og posten kommer klokken femten, og ofte ikke på lørdager. Takk du, trenger du publisitet? Hvis du har søkt opp pakkens navn, vil du se at Posten Norge tjener ganske mye på oss og våre firma. Vi finner oss ikke i slik annen-rangs behandling fra dere.

Han: "Du, jeg tror det er jeg som er jurist her, ikke du,"

Jeg: "Vennligst sett meg over til sjefen din, jeg ringer deg på vegne av et firma som blandt annet har TRE _ADVOKATER_ ansatt, som, i motsetning til deg, har klart å få bevilling. Jeg krever å få snakke med sjefen din!"

¨

Han la på...

MAKEN TIL FREKKHET!! FedEx, velkommen, dere vant konkurransen!

Lenke til kommentar

:!: Nå lo jeg faktisk litt.. Det er slik med Posten og alt annet som er i "offentlig sektor" eller hva det heter. De vet INGENTING :p

Håper du får printer'n din da?

Menne, Joachim, gammel er du? virker som om du jobber for det advokatfirmaet, men var det ikke faren din som er advokat?

Bare lurte jeg :)

Lykke til med printer-jaktinga :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...