Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har greie på DVD-systemer i baksetet av biler? I såfall, kan de ta kontakt tror de?

Hva er problemet da? kan da vel ikke være så mye ulikt vanlig stereo osv, så kanskje ta en titt innpå Bil og Motor-forumet, eller Lyd & Bilde-delen..

Glem det. Jeg har funnet ut det jeg ville, vi snakker tak-monterte skjermer. Ja takk!

Lenke til kommentar

Hallo alle sammen! Jeg la meg ganske snart etter at folk ba meg om det, men da ringte en venninne og vi ble sittende å prate i en time, så jeg sovnet kvart over fem... Og jeg klarte å stå opp halv elleve! *stolt*.

Jeg fikk forresten nettopp en gladnyhet. Jeg får 60'000 i stipend! :D

Herr Brun

Lenke til kommentar
Hallo alle sammen! Jeg la meg ganske snart etter at folk ba meg om det, men da ringte en venninne og vi ble sittende å prate i en time, så jeg sovnet kvart over fem... Og jeg klarte å stå opp halv elleve! *stolt*.

Herr Brun

ikke verst , eg la meg 6 sovnet 7 og var oppe 12 :D

er stipendet med lån ??

Lenke til kommentar

Herr Brun

ikke verst , eg la meg 6 sovnet 7 og var oppe 12 :D

er stipendet med lån ??

Nei, det er ikke med lån! Alt er stipend!

Herr Brun

Lenke til kommentar

Var på lånekassen.no og sjekket i dag. Flytter til Frankrike og går videregående der, får 30'000 per semester (2 halvårssemester). Skulle egentlig fått 34'000 i stipend tilsammen +4000 i reisestipend, men jeg får visst 60'000 av en eller annen grunn. Det blir nok pc på meg når jeg flytter tilbake fra Frankrike ja (om et år).

Herr Brun

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...