Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bedre sjåfører?

For dagliglivet kan dette bety at dataspillere skanner omgivelsene sine fortere, og raskere finner for eksempel nøkkelknippet sitt på vei ut døra. Ifølge Castel kan det også bety at de er mer oppmerksomme bilførere, og har større evne til å unngå kollisjon.

Akkurat det der sa fattern til meg angående kjøringa mi når jeg ovelseskjørte til lappen for mange år siden. Jeg har generelt dritkjappe reflekser, og han mente det kom av spilling og gjorde meg til en oppmerksom sjåfør.

Stemmer sikkert ... :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg har også ekstremt kjappe reflekser, trolig som følge av dataspill.

Hvis jeg mister noe så er jeg alltid lynkjapp med å ta imot det, eller i hvert fall prøve, noe som kan ha teite følger.

For en måned siden skulle jeg sette tilbake et glass på kjøkkenet, og halvjogget, siden jeg skulle få med meg noe på TV. På kjøkkenet har vi linoleumsgulv med et teppe oppå, og jeg skled som følge av litt høy fart. I farta heiv jeg glasset opp i lufta, og prøvde å ta imot det før det ble knust, og slå hånda mi rett inn i glasset.

Hånda ble slått mot bordet sammen med glasset, og glassbråtet kuttet av noen nerver inni tommelen, så jeg har blitt helt lammet i tommelen siden da. Jeg får til å bruke den, men jeg har ingen som helst følelse i den.

Edit: Hahaha, Xzibit i Pimp My Ride 04x02:

"This car's got a dent on every panel! He must be blind, is he blind? He's like Stevie Wonder..after some heinekens"
Endret av Loeve
Lenke til kommentar

Jeg har nogenlunde stabilisert døgnrytmen min jeg også. Deilig :)

Er ikke så om å gjøre å være oppe om nettene når det er grilling og pilsing om dagene.

Og det går greit med tommelen. Jeg har faktisk ikke noe mot det.

Lenke til kommentar

Hvis jeg mister noe så er jeg alltid lynkjapp med å ta imot det, eller i hvert fall prøve, noe som kan ha teite følger.

Jeg er også sånn, bare at jeg tar nesten hele tiden i mot. :p

Lenke til kommentar

Jeg er også sånn, bare at jeg tar nesten hele tiden i mot. :p

Jeg velta nettop ett cola glass. Sånn midium vikingsfjord glass. Gikk slowmotion og "Noooooo!" og cola utover gulvet. :yes:

Jeg kunne ikke prøvd og tatt i mot og begrensa skadene men den gang ei.

edit2: Alvorlig skrivefeil..

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

Samma her, mest pga min elastomaniaperiode før i tida :D

Jøss, jeg som trodde at dataspill bare gjør folk slappere, hehe...

Sånn:

-Se opp! En slange surrer seg rundt beinet ditt og gjør seg kalr til å bite!!

-Slapp av jeg har tre ekstraliv, lissom, bare, atte, da, ja, du fatter, rait?

Lenke til kommentar
Samma her, mest pga min elastomaniaperiode før i tida :D

Elasto mania? Der du er en sånn fyr og skal sykle og få noen epler?

Jau, jeg var proff før i tida :p

Overlegent spill da, men jeg følte jeg måtte slutte med det. Gjorde ikke anna på videregående :whistle:

Lenke til kommentar

Abit NF7-M + Corsair Value S var visst ikke noe bra match nei.. :hrm: jaja, benytte angrefrist og bestille crucial da. Pappa pc er treig med sine 256 mb minne.. spesiellt når man kjører 16gb med torrents i azureus. :wee:

edit: hei forresten til alle sammen. :wee:

Endret av someday.
Lenke til kommentar
Abit NF7-M + Corsair Value S var visst ikke noe bra match nei.. :hrm: jaja, benytte angrefrist og bestille crucial da. Pappa pc er treig med sine 256 mb minne.. spesiellt når man kjører 16gb med torrents i azureus. :wee:

Hvorfor er du ikke på MSN? :cry:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...