Sovietpig Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 http://www.dagbladet.no/kunnskap/2005/07/03/436385.html Det er trolig ikke bare usunt å ligge på sofaen og spille tv- og dataspill, skal vi tro amerikanske forskere. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Bedre sjåfører?For dagliglivet kan dette bety at dataspillere skanner omgivelsene sine fortere, og raskere finner for eksempel nøkkelknippet sitt på vei ut døra. Ifølge Castel kan det også bety at de er mer oppmerksomme bilførere, og har større evne til å unngå kollisjon. Akkurat det der sa fattern til meg angående kjøringa mi når jeg ovelseskjørte til lappen for mange år siden. Jeg har generelt dritkjappe reflekser, og han mente det kom av spilling og gjorde meg til en oppmerksom sjåfør. Stemmer sikkert ... Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Jeg har også ekstremt kjappe reflekser, trolig som følge av dataspill. Hvis jeg mister noe så er jeg alltid lynkjapp med å ta imot det, eller i hvert fall prøve, noe som kan ha teite følger. For en måned siden skulle jeg sette tilbake et glass på kjøkkenet, og halvjogget, siden jeg skulle få med meg noe på TV. På kjøkkenet har vi linoleumsgulv med et teppe oppå, og jeg skled som følge av litt høy fart. I farta heiv jeg glasset opp i lufta, og prøvde å ta imot det før det ble knust, og slå hånda mi rett inn i glasset. Hånda ble slått mot bordet sammen med glasset, og glassbråtet kuttet av noen nerver inni tommelen, så jeg har blitt helt lammet i tommelen siden da. Jeg får til å bruke den, men jeg har ingen som helst følelse i den. Edit: Hahaha, Xzibit i Pimp My Ride 04x02: "This car's got a dent on every panel! He must be blind, is he blind? He's like Stevie Wonder..after some heinekens" Endret 5. juli 2005 av Loeve Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Uffda Loeve :-\ Godmorgen folkens! ENDELIG har jeg fått en normal døgnrytme Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Jeg har nogenlunde stabilisert døgnrytmen min jeg også. Deilig Er ikke så om å gjøre å være oppe om nettene når det er grilling og pilsing om dagene. Og det går greit med tommelen. Jeg har faktisk ikke noe mot det. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Jeg har også ekstremt kjappe reflekser, trolig som følge av dataspill. Hvis jeg mister noe så er jeg alltid lynkjapp med å ta imot det, eller i hvert fall prøve, noe som kan ha teite følger. Jeg er også sånn, bare at jeg tar nesten hele tiden i mot. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Jeg har også ekstremt kjappe reflekser, trolig som følge av dataspill. Samma her, mest pga min elastomaniaperiode før i tida Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Jeg har også ekstremt kjappe reflekser, trolig som følge av dataspill. Hvis jeg mister noe så er jeg alltid lynkjapp med å ta imot det, eller i hvert fall prøve, noe som kan ha teite følger. Jeg er også sånn, bare at jeg tar nesten hele tiden i mot. Jeg velta nettop ett cola glass. Sånn midium vikingsfjord glass. Gikk slowmotion og "Noooooo!" og cola utover gulvet. Jeg kunne ikke prøvd og tatt i mot og begrensa skadene men den gang ei. edit2: Alvorlig skrivefeil.. Endret 5. juli 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Samma her, mest pga min elastomaniaperiode før i tida Elasto mania? Der du er en sånn fyr og skal sykle og få noen epler? Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Jeg har også ekstremt kjappe reflekser, trolig som følge av dataspill. Samma her, mest pga min elastomaniaperiode før i tida Jøss, jeg som trodde at dataspill bare gjør folk slappere, hehe... Sånn: -Se opp! En slange surrer seg rundt beinet ditt og gjør seg kalr til å bite!! -Slapp av jeg har tre ekstraliv, lissom, bare, atte, da, ja, du fatter, rait? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Samma her, mest pga min elastomaniaperiode før i tida Elasto mania? Der du er en sånn fyr og skal sykle og få noen epler? Jau, jeg var proff før i tida Overlegent spill da, men jeg følte jeg måtte slutte med det. Gjorde ikke anna på videregående Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Jeg var også proff! Men, nå må jeg stikke, hadet! Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Sitter her med isbiter og kald saft, det er stekende varmt. Ikke særlig behaglig om natten dog. EDIT: Det der var en ekkel avatar, Tonio! Endret 5. juli 2005 av Strategery Lenke til kommentar
phax Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Abit NF7-M + Corsair Value S var visst ikke noe bra match nei.. jaja, benytte angrefrist og bestille crucial da. Pappa pc er treig med sine 256 mb minne.. spesiellt når man kjører 16gb med torrents i azureus. edit: hei forresten til alle sammen. Endret 5. juli 2005 av someday. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Abit NF7-M + Corsair Value S var visst ikke noe bra match nei.. jaja, benytte angrefrist og bestille crucial da. Pappa pc er treig med sine 256 mb minne.. spesiellt når man kjører 16gb med torrents i azureus. Hvorfor er du ikke på MSN? Lenke til kommentar
phax Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Msn suger rumpe. er bare innom sånne snarturer. har ei frøken som blir oppmerksomhetssyk hvis jeg blir for lenge forran data'n. også er jeg lei hele msn. har tatt sommerferie, kommer tilbake til høsten! Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Forbikjøring var knall! Fy feite, så gøy det var. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Msn suger rumpe. So do you, baby. *stikke i dusjen* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg