Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Goooood morning everybody! Ble vekt av pappa som ville ringe for å høre om jeg var våken... Har akkurat spist frokost, spaghetti med ostesaus. Fanta er forøvrig den beste brusen.

Og ja, telenor stenger internett hvis du sprer mye virus/spyware-dritt. Og mammas pc er full av den slags. Jeg mener seriøst de kunne gitt en advarsel først, så jeg kunne koblet den av nett, men neida. Blir irritert!

Menmen, må vel rydde litt før mamma kommer hjem. *rydde stua*

 

Herr Brun

Lenke til kommentar

Hm, begynner å bli skeptisk. Våkner av at jeg holder på å svette ihjel, så finner jeg ut at jeg har på meg bukse og skjorte.. Det var ikke det samma jeg hadde på meg igår, så jeg må ha tatt det på meg i natt.. Skumle greier.

 

Fint vær er det vertfall ute.

Lenke til kommentar
Hm, begynner å bli skeptisk. Våkner av at jeg holder på å svette ihjel, så finner jeg ut at jeg har på meg bukse og skjorte.. Det var ikke det samma jeg hadde på meg igår, så jeg må ha tatt det på meg i natt.. Skumle greier.

 

Fint vær er det vertfall ute.

Skummelt :p

 

Sett opp et webcamera som filmer hele nattet, kanskje du får se deg selv gående rundt som en zombie :p

Lenke til kommentar
Hm, begynner å bli skeptisk. Våkner av at jeg holder på å svette ihjel, så finner jeg ut at jeg har på meg bukse og skjorte.. Det var ikke det samma jeg hadde på meg igår, så jeg må ha tatt det på meg i natt.. Skumle greier.

 

Fint vær er det vertfall ute.

Skummelt :p

 

Sett opp et webcamera som filmer hele nattet, kanskje du får se deg selv gående rundt som en zombie :p

Den støtter jeg! :w00t:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...