Shikaru Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 nei? jeg stakk omtrent rett etter at jeg spillte ferdi med deg. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Du er der ennå ...eller kanskje ikke. jepp prøver og se om eg kan finne i vertfall 1 jente fant mange "jenter" uten bilder på en engelske Lenke til kommentar
fritidsprobmegiræva Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 er helt crazy in love, så det er ikke så lett menmen...! jeg overlever nok Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Men nå. er jeg trøtt. og har ikke mer cola igjen. også er det kjedelig. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 er helt crazy in love, så det er ikke så lett menmen...! jeg overlever nok Legg deg, det går over godnatt Lenke til kommentar
fritidsprobmegiræva Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 er helt crazy in love, så det er ikke så lett menmen...! jeg overlever nok Legg deg, det går over godnatt vel den eneste grunnen til at jeg sitter her er jo fordi jeg ikke får sove har tenkt til å legge meg litt "tidligere" enn vanlig idag da kanskje.. kl 05.00? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 vel den eneste grunnen til at jeg sitter her er jo fordi jeg ikke får sove har tenkt til å legge meg litt "tidligere" enn vanlig idag da kanskje.. kl 05.00? Eneste grunnen til at du ikke får sove er pga at du sitter foran pc'en Ikke alltid like lett å forstå kanskje men. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 tror jeg skal ta og døgne i dag Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) tror jeg skal ta og døgne i dag Hva er det med alle dere og døgning?? Endret 5. juli 2005 av Ø.B. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 tror jeg skal ta og døgne i dag Hva er det med alle dere og døgning?? vet ikke helt Lenke til kommentar
TSP Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 tror jeg skal ta og døgne i dag Hva er det med alle dere og døgning?? ....Og hvorfor er du oppe? Koser deg på jippii? Lenke til kommentar
fritidsprobmegiræva Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 vel den eneste grunnen til at jeg sitter her er jo fordi jeg ikke får sove har tenkt til å legge meg litt "tidligere" enn vanlig idag da kanskje.. kl 05.00? Eneste grunnen til at du ikke får sove er pga at du sitter foran pc'en Ikke alltid like lett å forstå kanskje men. nææh! for når jeg legger meg ned i senga for å prøve å sove, klarer jeg bare ikke å slutte å tenke på han! ååh... det går bare ikke å sove Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 tror jeg skal ta og døgne i dag Hva er det med alle dere og døgning?? ....Og hvorfor er du oppe? Koser deg på jippii? Jeg er bare et nattmenneske, men jeg legger meg da til slutt liksom. døgning er forbeholdt lan eller bilturer med kamerater for min del. Ikke noe vits i å være våken når man kan legge seg vel.. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 tror jeg skal ta og døgne i dag Hva er det med alle dere og døgning?? ....Og hvorfor er du oppe? Koser deg på jippii? Jeg er bare et nattmenneske, men jeg legger meg da til slutt liksom. døgning er forbeholdt lan eller bilturer med kamerater for min del. Ikke noe vits i å være våken når man kan legge seg vel.. jeg må prøve og snu døgnet , skal være på jobb klokken 6 på onsdag Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 skal jeg spille diablo nå? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Jeg har vondt hvorfår da ?? Aner ikke. Har litt vondt i hele brystkassa Tror kanskje jeg skal legge meg Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Noen som har greie på DVD-systemer i baksetet av biler? I såfall, kan de ta kontakt tror de? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg